معاون وزیر راه: با درخواست پرواز فوق‌العاده اربعین برای ۱۵ هزار نفر موافقت شد

13:36 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۶۳۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون وزیر راه: با درخواست پرواز فوق‌العاده اربعین برای ۱۵ هزار نفر موافقت شد
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به جلسه صبح امروز با دادستان تهران گفت: ۱۵ هزار نفر درخواست پرواز فوق‌العاده داشتیم که سازمان هواپیمایی کشوری با همه آن‌ها موافقت کرده است.

خبرگزاری میزان - محمد محمدی‌بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم آغاز پرواز‌های اربعین در ترمینال سلام، در پاسخ به سوال میزان در‌مورد جلسه صبح امروز در دادستانی و تاکید دادستان تهران بر برقراری پرواز‌های فوق‌العاده اربعین گفت: از امروز هر مجوزی برای پرواز‌های فوق‌العاده صادر شود همان موقع برای فروش در سایت‌ها بارگذاری می‌شود.

وی ضمن تقدیر از مواضع و پیگیری‌های دادستان تهران افزود: امروز برای ۱۵ هزار نفر، درخواست پرواز فوق‌العاده داشتیم که سازمان هواپیمایی کشوری با آن‌ها موافقت کرد و این پرواز‌ها به مرور اضافه خواهد شد؛ این تعداد علاوه بر ۲۵۰ هزار نفر رفت و ۲۵۰ هزار نفر برگشت است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: هرکس بلیت اربعین را گران‌تر از نرخ مصوب خریداری کرده به سازمان هواپیمایی کشوری و تعزیرات حکومتی شکایت کند، از ایرلاینی که بلیت گران خریداری شده پول برگردانده می‌شود.

محمدی‌بخش با اشاره به حضور مرجع قضایی در فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: با ارائه اسناد تخلفات از سوی افراد، بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و موضوع رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: اربعین 1403

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *