گفت‌وگو|

امیرآبادی: به درخواست‌های آکادمی استقلال توجهی نمی‌شود!/ نکونام تیم خوبی را جمع کرده و امیدوارکننده نشان داد

13:05 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۶۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
امیرآبادی: به درخواست‌های آکادمی استقلال توجهی نمی‌شود!/ نکونام تیم خوبی را جمع کرده و امیدوارکننده نشان داد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در فصل جدید انتظارات زیادی از استقلال وجود دارد و ان‌شاءالله طی هفته‌های آینده با ادامه روند پیروزی‌ها، بتوانیم فوتبال بهتری را هم از تیم شاهد باشیم.

مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را ارائه دادیم و با وجود اتفاقاتی که رخ داد توانستیم این دیدار را با برتری و کسب ۳ امتیاز به پایان برسانیم. در این مسابقه کار‌های ترکیبی خوبی را از کناره‌ها انجام دادیم به خصوص در سمت راست که رامین رضاییان از همین اولین دیدار درخشش خود را آغاز کرده و در این پیروزی با زوجی که با اسلامی تشکیل دادند، تاثیرگذار بودند. 

وی ادامه داد: به نظرم در فصل نقل و انتقالات بهترین بازیکنان را جذب کردیم این در شرایطی هست که در بازی دیشب تازه به کاکوتا و اندونگ بازی نرسید؛ بلانکو و محمدی هم غایب بودند. برخی بازیکنان هم مثل چشمی در وسط زمین یا زکی‌پور در سمت چپ نیز تا حدودی ناهماهنگ نشان دادند، اما مطمئنم با شرایطی که وجود دارد روز به روز بهتر می‌شویم و می‌توانیم با ادامه این روند در هفته‌های بعدی به روند برد‌های خود ادامه بدهیم.

نکونام تعویض‌های خوبی در زمان مناسبی انجام داد

پیشکسوت استقلال یادآور شد: نکونام تیم خوبی را جمع کرده است و امیدوار کننده نشان دادیم. البته در هفته اول رقابت‌ها خیلی از اتفاقات اجتناب ناپذیر است؛ اتفاقاتی مانند ناآمادگی و ناهماهنگی. این در حالی است که باید به این شرایط، آب و هوای نامناسب و باد شدیدی که می‌وزید را هم اضافه کنیم، ضمن اینکه استقلال در زمین حریف بازی می‌کرد و این مورد هم به سختی‌های کار این تیم اضافه می‌کرد.

وی گفت: با این که دیر گل خوردیم، اما توانستیم با تعویض‌های خوبی که نکونام در زمان مناسبی انجام داد، دوباره به بازی برگردیم و نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم. البته من معتقدم از استقلال در فصل جدید انتظارات زیادی وجود دارد و ان‌شاءالله طی هفته‌های آینده با ادامه روند پیروزی‌ها، بتوانیم فوتبال بهتری را هم از تیم شاهد باشیم.

رابطه مناسبی بین آکادمی و باشگاه وجود ندارد

امیرآبادی که سرپرستی تیم جوانان آکادمی استقلال را هم برعهده دارد درباره نتایج رده‌های سنی این باشگاه در فصل جاری اظهار داشت: به خاطر تغییرات مدیریتی که در پیش فصل به وجود آمد، ما دیر کار خود را شروع کردیم، اما با این وجود تیم‌های ما تا به حال نتایج بدی را کسب نکرده‌اند. در کل دیدار‌های رده‌های سنی که تا به امروز برگزار شده، فقط ۲ باخت داشته‌ایم با این حال برای رسیدن به آمادگی نسبی و نتایج مطلوب و البته هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم.

سرپرست تیم جوانان آکادمی استقلال همچنین درباره اظهاراتش در تلویزیون مبنی بر اینکه رابطه مناسبی بین آکادمی استقلال با باشگاه وجود ندارد گفت: در کل باید بگویم از طرف باشگاه به درخواست‌های آکادمی به آن صورت توجهی نمی‌شود و باز هم تاکید می‌کنم رابطه مناسبی بین آکادمی و باشگاه وجود ندارد. ما طی مراجعاتی که به ضیایی مدیریت آکادمی داشته‌ایم مرتب درخواست‌های خود را ارائه می‌دهیم و او هم مدام به ما می‌گوید این درخواست‌ها به باشگاه ارجاع داده شده است، اما هرچقدر زمان سپری می‌شود، می‌بینیم خبری نیست!

با لباس‌های تمرینی در دیدار‌های رسمی به مصاف حریفان می‌رویم

وی افزود: ما هنوز لباس‌های اول مسابقات خود را نگرفته‌ایم و با همان لباس‌های تمرینی در دیدار‌های رسمی به مصاف حریفان می‌رویم. به اقلامی مانند توپ، لباس و لوازم تمرینی نیاز داریم که به درخواست مدیریت آکادمی، نیاز‌های خود به این اقلام را لیست کرده و به باشگاه داده‌ایم، اما می‌بینیم هیچ توجهی به خواسته‌های بدیهی که داریم نمی‌شود! در هر صورت آینده استقلال در همین آکادمی رشد و توسعه پیدا می‌کند و باید نگاه ویژه‌تری به آن داشته باشیم، اما متاسفانه اصلاً هیچ نگاهی به آکادمی نمی‌شود و این یعنی بی توجهی به نسل آینده باشگاه استقلال!

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *