انفجار گاز‌ در منزل مسکونی در جوادیه تهران

11:24 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۵۷۸
انفجار گاز‌ در منزل مسکونی در جوادیه تهران
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در محله جوادیه خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت۰۳:۲۲ بامداد امروز (۲۷ مردادماه ۱۴۰۳) یک انفجار ساختمان در یک ساختمان مسکونی در محله جوادیه، اعلام و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان در سه دقیقه به محل حادثه رسیدند، گفت: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده کردند در یک ساختمان سه طبقه مسکونی، در طبقه سوم انفجار شدیدی رخ داده و آشپزخانه طبقه سوم کاملا شعله ور بود که بلافاصله توسط آتش نشانان مهار شد. دیوار و سقف این واحد تخریب شده بود. واحد طبقه پایین هم آسیب دیده بود. در و پنجره‌ها ساختمان هم شکسته شده بود.

ملکی ادامه داد: به دلیل موج انفجار شیشه‌های ساختمان اطراف شکسته شده بود و دیوار ساختمان رو به رویی نیز تخریب شده بود. یک تاکسی در حوالی همین خانه در خیابان بود که این دیوار‌ها و نخاله‌ها روی آن ریخته شده بود و به خودرو آسیب جدی وارد شده بود.

ملکی در پایان گفت: زمانی که همکاران به محل حادثه رسیدند، یک مرد حدود ۴۵ ساله داخل این واحد مسکونی بود که قبل از رسیدن آتش نشانان از خانه خارج شد. اما دچار سوختگی شدیدی شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد. دو خانم هم دچار آسیب سطحی شده بودند. علت حریق نشت گاز شهری از یکی از وسایل گازسوز این واحد مسکونی اعلام و عملیات در ساعت ساعت۵:۲۲ به پایان رسید.

انتهای پیام/


برچسب ها: آتش نشانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *