اخباری: نتیجه عادلانه نبود/ وجود var در ۲ بازی خوب نیست

22:08 - 26 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۵۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اخباری: نتیجه عادلانه نبود/ وجود var در ۲ بازی خوب نیست
سرمربی تیم فوتبال چادرملو گفت: در مورد داوری صحبت نکردم و باید اطلاعات خود را در خصوص صحنه‌هایی که می‌تواند خطا باشد بالا ببریم؛ خوب نیست که فقط برای دو بازی VAR استفاده شود.

سعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان، در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: برای نخستین بازی لیگ و باتوجه‌به این که بازیکنان جدید زیادی داشتیم، عملکردی خوبی داشتیم؛ در نیمه اول فقط یک موقعیت به سپاهان دادیم و چند موقعیت نیز داشتیم. 

وی افزود: پنالتی سپاهان شبهه‌برانگیز بود، شاید اگر VAR بود تصمیم دیگری گرفته می‌شد، مشابه همین صحنه در سال‌های گذشته پنالتی نبود. 

اخباری تصریح کرد: به بازی برگشتیم، بازیکنان ما جنگیدند و نتیجه ۳ بر یک برای این بازی عادلانه نبود؛ مهم‌ترین موضوع نگاه عادلانه به همه تیم‌ها است، اگر بخش خصوصی ببیند نگاه عادلانه نیست شاید دلسرد شود. 

سرمربی تیم فوتبال چادرملو گفت: نبود VAR را مجبوریم تمکین کنیم؛ خود سپاهان هم می‌داند که ۳ بر یک نتیجه عادلانه‌ای نبود، ما سعی کردیم در شرایط مساوی نیز موقعیت ایجاد کنیم، سعی می‌کنیم هماهنگ‌تر شویم و همین که در این زمین مصدوم ندادیم نکته مثبتی است؛ شاید آخرین قربانی برگزاری بازی‌ها در نقش‌جهان بودیم. 

وی ادامه داد: در موردبحث فنی این بازی صحبت نکنیم بهتر است، ناراحتیم که در هفته آینده جایی غیر از یزد بازی می‌کنیم و حضور هواداران خود را نداریم، حق یزدی‌ها بود که در کنار تیم ما باشند، امیدوارم نگاهی که به دیگر ورزشگاه‌ها وجود دارد، برای ورزشگاه ما هم باشد.

اخباری با بیان این که از نقل‌وانتقالات تیم خود بسیار راضی هستم، خاطرنشان کرد: بعد از یکی دو هفته هماهنگ‌تر خواهیم شد، در مورد داوری صحبت نکردم و باید اطلاعات خود را در خصوص صحنه‌هایی که می‌تواند خطا باشد بالا ببریم؛ نمی‌گویم اگر VAR بود ما برنده می‌شدیم، ولی نتیجه متفاوت می‌شد، فوتبال به شکلی نیست که بتوان گفت اگر این اتفاق رخ می‌داد، آن نتیجه رقم می‌خورد. 

سرمربی چادرملو در پایان گفت: سپاهان در آسیا نیز گل‌هایی به ثمر رساند و دریافت کرد که به دلیل شرایط زمین‌بازی بود، خوب نیست که فقط برای دو بازی VAR استفاده شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *