الحوثی: پاسخ محور مقاومت به دشمن صهیونیستی حتمی است

17:30 - 25 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۴۰۳
الحوثی: پاسخ محور مقاومت به دشمن صهیونیستی حتمی است
دبیرکل انصار الله یمن با تاکید بر اینکه تاخیر در پاسخگویی برای آن است که پاسخ به دشمن دردناک باشد، گفت: پاسخ مقاومت اقدامی استراتژیک برای بازدارندگی دشمن جنایتکار صهیونیستی است.

خبرگزاری میزان - سید عبدالملک الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن در سخنانی با تاکید بر اینکه پاسخ محور قدس، جهاد و مقاومت به جنایات دشمن صهیونیستی حتمی است، گفت: آمریکا تمام تلاش خود را برای مهار پاسخ مقاومت از طریق اقدامات سیاسی انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: پاسخ مقاومت اقدامی استراتژیک برای بازدارندگی دشمن جنایتکار صهیونیستی است.

الحوثی با بیان اینکه تاخیر در پاسخگویی برای آن است که پاسخ به دشمن دردناک باشد، افزود: برخی از رژیم‌های عربی با اسرائیل همدست هستند و اسرائیل افتخار می‌کند که [کشور‌های عربی] میوه و مواد غذایی برای آن می‌فرستند، برخی از این رژیم‌ها با تمام قدرت، از این دشمن حمایت نظامی می‌کنند و پهپاد‌ها و موشک‌هایی را که به سمت آن شلیک می‌شود، رهگیری می‌کنند.

به گزارش العالم، وی با اشاره به اینکه رسانه‌های عربی نیز به تریبون‌هایی برای توجیه جنایات اسرائیل و روحیه‌دادن به آن بدل شده است، افزود: بیشتر نخبگان در خواب هستند و هیچ موضعی در قبال غزه ندارند.

الحوثی، همچنین بیان کرد: قتل عام سحرگاه نمازگزاران در مدرسه التابعین با بمب‌های  آمریکایی،  فجیع‌ترین جنایت دشمن صهیونیستی در هفته گذشته است.  

وی ادامه داد: دشمن در آن کشتار به جان مردم تعرض کردو حرمت نماز و مکان نماز را زیر پا گذاشت و عمدا نمازگزاران را قتل عام کرد.

الحوثی با اشاره به اینکه از مجموع جنایات دشمن در این ۳۱۴ روز، تنها یک روز آن کافی است تا وجدان هر انسان خدا آگاهی را بیدار کند، گفت: اما این جنایت هولناک او نه رهبران دولت‌های عربی را تکان داد و نه حرکت آن‌ها بیانگر حجم وسیع تراژدی مردم فلسطین بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *