مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله شهرک غرب رسیدگی کرد

14:10 - 25 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۳۸۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله شهرک غرب رسیدگی کرد
مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله شهرک غرب حضور یافت و به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۴ نفر از مراجعان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان-در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) با حضور رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه تعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه تعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در این برنامه ملاقات مردمی حضور داشتند و از نزدیک به استماع مشکلات حقوقی وقضایی ۱۴ نفر از مردم پرداختند و اقدامات و راهنمایی‌های لازم را به مراجعان ارائه کردند.

رفاهی در حاشیه میز خدمت قضایی پس از برگزاری نماز مغرب و عشاء اظهار کرد: امروز به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۴ نفر از مراجعان رسیدگی و ۹ فقره درخواست را نیز دریافت کردیم.

وی افزود: در این میز مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با مدیران ومسئولان عالی قضایی دارند در لیست ملاقات قرار گرفته و حضورا ابلاغ شد، همچنین مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با روسای دادگستری سایر استان‌های کشور داشتند درخواستشان اخذ و به سرعت و در اسرع وقت به دادگستری مربوطه ارجاع خواهد شد.

رفاهی گفت: همچنین ارشاد و معاضدت قضایی به چند نفر از مراجعه کنندگان انجام و سایر درخواست‌های دریافتی از محل میز خدمت با رویکرد حل مساله توسط کارشناسان و قضات اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در حال بررسی و رسیدگی و به مراجعه کنندگان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *