ترکیب تیم ملی کاراته بانوان مشخص شد

0:39 - 25 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۳۱۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ترکیب تیم ملی کاراته بانوان مشخص شد
ترکیب تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان بانوان روز گذشته (چهارشنبه ۲۴ مرداد) برگزار شد تا ترکیب تیم اعزامی به پیکار‌های قهرمانی آسیا مشخص شود.

با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان که امروز در سالن شهید کبگانیان تهران انجام شد ترکیب نفرات کومیته انفرادی بانوان به شرح زیر اعلام شد:

در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار مسافر این وزن شد.

سارا بهمنیار در جدول دوره‌ای پس از دو برد مقابل ستاره زارعی، یک برد و یک باخت در دیدار با معصومه محسنیان، برای رفع تساوی در بازی مجدد مقابل محسنیان به روی تاتامی رفت و به پیروزی رسید.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، پس از تساوی بین طراوت خاکسار، زینب جعفر نژاد، فاطمه سعادتی در جدول دوره ای، هر کدام با ۲ برد در مرحله رفع تساوی مقابل هم قرار گرفتند که طراوت خاکسار توانست با ۲ برد مقابل فاطمه سعادتی و زینب جعفرنژاد به پیروزی دست یابد و مسافر قهرمانی آسیا شود.

در وزن ۶۱- کیلوگرم، آتوسا گلشادنژاد با ۲ برد مقابل فاطمه اصل زارع به برتری رسید و نماینده این وزن برای پیکار‌های قهرمانی آسیا انتخاب شد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، مبینا حیدری با ۲ برد مقابل مبینا کاویانی توانست منتخب این وزن شود؛ و در وزن ۶۸+ کیلوگرم، لیلا برجعلی با ۲ برد مقابل نگین آنتونی و دو برد مقابل شیما ال سعدی در جدول دوره‌ای به پیروزی رسید و نماینده این وزن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا ۳۰ شهریور لغایت یک مهرماه در چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *