رئیس کل دادگستری زنجان: اثربخش بودن جلسات شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه در اجرای دقیق مصوبات آن است

20:19 - 24 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۳۰۷
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
رئیس کل دادگستری زنجان: اثربخش بودن جلسات شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه در اجرای دقیق مصوبات آن است
رئیس کل  دادگستری زنجان با بیان اینکه اجرای دقیق و به موقع مصوبات جلسات شورای حفظ حقوق بیت‌المال را انتظاری بحق است، گفت: انتظار ما از مسئولان اهتمام جدی به این مقوله مهم و ایجاد حساسیت برای حفاظت از قطب‌های فرهنگی استان است.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق، رئیس کل دادگستری زنجان در سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه استان که به میزبانی فرمانداری ابهر برگزار شد، با بیان اینکه با احصا مشکلات شهرستان‌ها جلسات در همان منطقه برگزار می‌شود که امروز برخی مشکلات شهرستان ابهر به شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه استان منعکس شده بود با اولویت و حساسیت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مشکلات مطرح شده شهرستان ابهر موضوع طرح توسعه حرم مطهر امام‌زاده اسماعیل (ع) شناط بود که توضیحات ارائه شده در جلسه مورد بررسی و دستورات لازم برای برگزاری جلسه مشترک دستگاه‌های متولی امر در اولین فرصت برای رفع مشکلات داده شد، چراکه مقام معظم رهبری بقاء متبرک را قطب فرهنگی کشور معرفی می‌کنند که این امر نشان از اهمیت و جایگاه بالای  این اماکن مذهبی و فرهنگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق با تاکید بر اینکه تکریم و حفظ حرمت بقاء متبرک یک تکلیف است، اظهار کرد: انتظار ما از مسئولان اهتمام جدی به این مقوله مهم و ایجاد حساسیت برای حفاظت از قطب‌های فرهنگی استان است که لازمه آن برخورداری زیر ساخت‌های این اماکن است. 

رئیس کل دادگستری زنجان با تشکر از تلاش‌ها و اقدامات اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال  و صیانت از حقوق عامه استان در جهت پیگیری و اجرای مصوبات شورا، بیان کرد: استان زنجان از ظرفیت‌های خوبی برای هم افزایی و همفکری برای اتخاذ تصمیمات خوب برای حل مشکلات در ابعاد مختلف دارد و از مصادیق شکر گزاری نعمت‌ها  خداوند متعال تلاش برای خدمت صادقانه و رفع مشکلات مردم است.

وی با تبریک انتصاب سجاد ده‌ده‌جانی به‌عنوان بازرس کل استان زنجان، گفت: از مجموعه‌های موثر استان اداره کل بازرسی برای ارائه مشاوره و نظارت بر اجرای دقیق قوانین در دستگاه‌های اجرایی است که امیدواریم تلاش همه مسئولان گره‌گشایی در امورات مردم و استان باشد.

رئیس کل دادگستری زنجان اجرای دقیق و به موقع مصوبات جلسات شورای حفظ حقوق بیت‌المال را انتظاری بحق بیان کرد و گفت: خروجی این جلسات اثربخش بودن  تصمیمات اتخاذ شده است

در ابتدای این جلسه اعضای شورا حفظ حقوق بیت‌المال به بیان گزارش اقدامات و مصوبات جلسه گذشته پرداختند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *