ضرورت مدلسازی روابط عمومی‌های استان تهران برای زمان وقوع بحران‌های احتمالی

17:44 - 24 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۲۹۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
ضرورت مدلسازی روابط عمومی‌های استان تهران برای زمان وقوع بحران‌های احتمالی
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران نگاه تحلیل‌گرانه و نقد‌های منصفانه را از رسالت‌های مهم خبرنگاران و روابط عمومی‌ها دانست و عنوان کرد: اولویت مهم و همیشگی روابط عمومی استانداری تهران همواره بر ارتقای سطح سواد رسانه‌ای و آموزش مداوم بوده است و به تبع همین موضوع امروز نیز دوره آموزش خبر نویسی برای روابط عمومی‌های بخشداری‌ها برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش استانداری تهران، محمد صائبی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی بخشداری‌های استان تهران که در بخشداری فیروکوه برگزار شد، اظهار کرد: نگاه روابط عمومی استانداری تهران به موضوع اطلاع‌رسانی فقط به حوزه خبر محدود نمی‌شود بلکه تلاش شده به ظرفیت‌های گردشگری نیز پرداخته شود. 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به اینکه در یک سال اخیر ارزیابی‌های مختلف و متنوعی را نسبت به برنامه‌ها و عملکرد روابط عمومی بخشداری‌ها داشته ایم، گفت: بر اساس این نگاه، امروز در حاشیه نشست هم اندیشی از روابط عمومی بخشداری‌های پاکدشت، صفادشت، بخشداری مرکزی فیروزکوه، ارجمند، بخش مرکزی تهران و جوادآباد تقدیر به عمل آمد. 

وی نگاه تحلیل گرانه و نقد‌های منصفانه را از رسالت‌های مهم خبرنگاران و روابط عمومی‌ها دانست و عنوان کرد: اولویت مهم و همیشگی روابط عمومی استانداری تهران همواره بر ارتقای سطح سواد رسانه‌ای و آموزش مداوم بوده است و به تبع همین موضوع امروز نیز دوره آموزش خبر نویسی برای روابط عمومی‌های بخشداری‌ها برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در ادامه بر ضرورت مدلسازی در حوزه مدیریت بحران تاکید و اظهار کرد: با توجه به وقوع حوادث غیرمترقبه که گا‌ها در استان تهران رخ می‌دهد این نیاز احساس شد که روابط عمومی‌ها یک مدل مناسب برای زمان بحران داشته باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *