گفت‌وگو|

ناگفته‌های جانباز انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی؛ فرانسه توجهی به طرح شکایت از منافقین نکرد

7:45 - 30 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۲۸۶
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
ناگفته‌های جانباز انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی؛ فرانسه توجهی به طرح شکایت از منافقین نکرد
جانباز انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی با اشاره به جنایت‌های منافقین، درباره نتایج دادگاه رسیدگی به جنایت‌های این گروهک تروریستی ابراز امیدواری کرد.

جلسه‌های اخیر دادگاه رسیدگی به جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین با تمرکز بر واقعه دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر ۱۳۶۰ برگزار شده است؛ واقعه‌ای که با اقدام تروریستی منافقین رقم خورد.

اقدام تروریستی منافقین علیه دفتر حزب جمهوری اسلامی برگی مهم از کارنامه هولناک مجموعه اقدام‌های تروریستی منافقین با بیش از ۱۷ هزار قربانی است؛ صفحه‌ای که شهادت ۷۴ نفر از مقام‌های ارشد جمهوی اسلامی ایران و جراحت ۲۸ نفر دیگر را در خود جای داده است؛ ۲۷ نفر از شهدا نماینده مجلس، ۴ نفر وزیر و ۱۲ نفر معاون وزیر بودند.

در همین رابطه سید محمد سجادی، از اعضای حزب جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با میزان می‌گوید که بر اثر انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری در ۷ تیر ۱۳۶۰ جانباز شده است.

وی اظهار کرد که در بیش از ۴۰ سال گذشته همواره مشغول درمان جراحت‌هایی بوده که بر اثر آن حادثه تروریستی متحمل شده است.

سجادی با بیان اینکه پس از انفجار تروریستی هفتم تیر شکایت خود را علیه عاملان این جنایت ثبت کرده است، اضافه کرد: شکایتی را نیز علیه منافقین در فرانسه ثبت کردم، زیرا طبق قوانین به دلیل استقرار منافقین در این کشور، امکان شکایت از آن‌ها در محاکم قضایی فرانسه وجود داشته است.

جانباز اقدام تروریستی منافقین با اشاره به اینکه امکان شکایت از منافقین در هر کشوری که عناصر این گروهک حضور دارند، وجود دارد، عنوان کرد: با وجود این متاسفانه به شکایت من در فرانسه توجهی نشد.

سجادی، تاکید کرد که انتظار می‌رود دادگاه رسیدگی به جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین، به موضوع خسارت مادی و معنوی قربانیان توجه ویژه کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *