تشکیل شعب ویژه در دادگستری استان کردستان در ایام اربعین جهت رفع مسائل حقوقی و قضایی احتمالی زائران

16:00 - 24 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۲۷۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تشکیل شعب ویژه در دادگستری استان کردستان در ایام اربعین جهت رفع مسائل حقوقی و قضایی احتمالی زائران
رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: شعب ویژه رسیدگی به مشکلات زائران در ایام اربعین در پایانه مرزی باشماق مریوان تشکیل می‌شود.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به امور حقوقی و قضایی زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در استان کردستان و استقرار قاضی کشیک در پایانه مرزی باشماق مریوان خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اعلام این خبر، تصریح کرد: امسال سومین سال میزبانی استان کردستان و مردم دین‌مدار این استان از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) است که باید به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت عظیم معنوی استفاده شود.

وی وظیفه نظارتی دستگاه قضایی استان را در این خصوص از ۳ جنبه ذکر کرد و افزود: دادستانی مرکز استان و بازرس کل استان از باب نظارت بر حسن جریان امور و همچنین بازرسی فوق العاده از مرز در این ایام و همچنین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بر پیشگیری از جرایم وظیفه دارند در این راستا باجدیت و دقت عمل کنند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: شعب ویژه در ساعات اداری و غیر اداری (کشیک) به مسائل وموضوعات حقوقی و قضایی مربوط به زائرین در اسرع وقت رسیدگی خواهند کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اربعین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *