دیدار مردمی رئیس دیوان عالی کشور برگزار شد/ بررسی ۱۵ فقره پرونده حقوقی، کیفری و خانواده

14:50 - 24 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۲۵۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دیدار مردمی رئیس دیوان عالی کشور برگزار شد/ بررسی ۱۵ فقره پرونده حقوقی، کیفری و خانواده
رئیس دیوان عالی کشور در جلسه ملاقات مردمی، مشکلات ۱۵ نفر از مراجعین را به صورت حضوری بررسی و دستور رسیدگی به آن‌ها را صادر کرد.

خبرگزاری میزان-حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن هاشمی مسئول دفتر ریاست دیوان عالی کشور گفت: رئیس دیوان عالی کشور همیشه بر برگزاری جلسات ملاقات‌های مردمی و دیدار چهره به چهره با ارباب رجوع و اصحاب پرونده تاکید داشته و این امر هم در سفر‌های استانی و هم در مرکز، همواره مورد توجه جدّی قرار گرفته است و این ملاقات‌ها فرصت مغتنمی برای بیان بدون واسطه مسائل و مشکلات مردم عزیز و شنیدن صدای آنها توسط مسئولین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی گفت: پیرو هماهنگی انجام شده با مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به جهت رعایت حال مراجعین، متقاضیان طی هر فصل به دیوان عالی کشور معرفی و برنامه ملاقات با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری و همراهی رئیس دفتر و معاونین گرامی برگزار و ضمن بررسی ابعاد مختلف مشکلات مطروحه، دستورات لازم در حدود اختیارات و تکالیف قانونی صادر می‌شود.

گفتنی است در این دیدار به ۱۵ فقره پرونده حقوقی، کیفری و خانواده رسیدگی و پس از بررسی درخواست‌ها، دستورات لازم صادر و به مراجع ذی صلاح ارجاع خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *