۳۰ درصد بلیت اربعین تا شنبه عرضه می‌شود

14:10 - 24 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۲۴۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
۳۰ درصد بلیت اربعین تا شنبه عرضه می‌شود
رئیس سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه ۶۰درصد ظرفیت بلیت پروازهای اربعین واگذار شده است، اظهار کرد: ۳۰ درصد بلیت تا شنبه هفته آینده واگذار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری امروز در نشست‌‎خبری با موضوع پرواز‌های اربعین که با حضور شرکت‌های هواپیمایی برگزار شد، گفت: درخواست سفر‌های هوایی برای ایام اربعین بیش از یک میلیون نفر است با این وجود باتوجه به ظرفیت‌ها، ۵۰۰هزار سفر رفت و۵۰۰هزار سفر برگشت برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه پرواز‌های اربعین از ۲۶ فرودگاه کشورانجام می‌شود، عنوان کرد: قصد داریم با اضافه کردن ۲ فرودگاه تعداد آن را به ۲۸ فرودگاه برسانیم.

محمدی‌بخش با اشاره به اینکه سرعت توزیع بلیت‌ها طی یکی، ۲ روز آینده بیشتر می‌شود، گفت: ۶۰درصد بلیت‌ها را واگذار کردیم و ۳۰ درصد را تا شنبه واگذار خواهیم کرد؛ مابقی طی روز‌های آینده عرضه خواهد شد و در این میان فروش گروهی و چارتری نیز ممنوع است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به بررسی تخلفات و شکایات، گفت: هر سایت یا آژانس مسافرتی تخلف و اقدام به گرانفروشی بلیت اربعین کند باید قطع ید شود و شرکت‌ها همکاریی با آن نداشته باشند و در نهایت نیز جریمه می‌شود.

وی در مورد اینکه بلیت پرواز‌های اربعین برای بازه ۲۴مرداد تا ۹شهریور در سایت موجود نیست و تکمیل ظرفیت شده است، گفت: میزان عرضه و تقاضا برابر نیست از هر ۴ نفر یک نفر می‌تواند بلیت خریداری کند و ظرفیت محدود است، اما با توجه به این شرایط عرضه در سایت‌ها همچنان انجام می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *