امدادرسانی به ۷۷۳ نفر در عملیات امداد و نجات اربعین حسینی

9:46 - 24 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۱۴۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
امدادرسانی به ۷۷۳ نفر در عملیات امداد و نجات اربعین حسینی
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از بهرمندی ۷۷۳ نفر از خدمات امدادی نیرو‌های هلال احمر در عملیات امداد و نجات اربعین حسینی خبر داد و گفت: ۷ مصدوم از کشور عراق به قرارگاه‌های مرزی تحویل داده شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی درباره امدادرسانی تیم‌های امدادی و عملیاتی هلال احمر به زائران اربعین حسینی در قرارگاه‌های مرزی کشور افزود: ۷۷۳ نفر از پانزدهم الی بیست و یکم مرداد ماه ۱۴۰۳، از خدمات امدادی هلال احمر بهرمند شدند.

وی افزود: در این مدت ۲۷ نفر از این مراجعه کنندگان دچار مصدومیت شدند که ۷ نفر از کشور عراق به قرارگاه‌های مرزی هلال احمر ایران تحویل داده شدند و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی انتقال یافتند، در این بین ۹ نفر در سوانح ترافیکی مصدوم شدند که۳ نفر از این مصدومین با استفاده از تجهیزات ست نجات رها سازی شدند.

وی اضافه کرد: ۷۱ نفر از زائران اربعین حسینی در محل توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در محل درمان سرپایی شدند، همچنین ۹ مورد عملیات امدادونجات ترافیکی توسط نیرو‌های هلال احمر به ثبت رسید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: به ۹ نفر از زائران نیز اسکان اضطراری داده شد و ۵۴۸ نفر مراجعه کننده به قرارگاه‌های مرزی از خدمات سلامت محور نیرو‌های هلال احمر از جمله تست فشار خون و قند خون بهرمند شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *