تکریم و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان همدان

18:31 - 23 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۰۹۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تکریم و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان همدان
آیین تکریم و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان همدان در محل دادگستری کل استان همدان برگزار شد

خبرگزاری میزان – آیین تکریم و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان همدان صبح امروز با حضور معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، رئیس کل، شورای قضایی، اعضای جامعه اطلاعاتی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین تعدادی از قضات و کارکنان در محل دادگستری کل استان همدان برگزار شد.

در این مراسم معاون حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه ضمن تسلیت ایام حزن آل‌الله و ایام اربعین حسینی که در پیش رو است، با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی یک موهبت الهی است و خدمت در دستگاه قضایی به‌عنوان ملجاء و پناهگاه مردم یک ارزش و توفیق مضاعف است، گفت: همه عزیزان باید قدردان این موقعیت و توفیق خدمت در قوه قضاییه باشیم و برای ما این افتخار به‌عنوان خادم شما که خدمتگذار مردم هستید دو چندان خواهد بود و این وظیفه ما است تا از این ارزش‌ها صیانت کنیم تا شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده و به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت کنید.

وی ادامه داد: برای همکاران حفاظت، صیانت از سرمایه‌های ارزشمند دستگاه قضایی، که قضات شریف و کارکنان عزیز هستند یک اصل و یک وظیفه است تا از ورود هر نوع خدشه به ساحت مقدس دستگاه قضایی جلوگیری شود لذا آماری که رئیس محترم مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در مراسم روز بزرگداشت حفاظت و اطلاعات ارائه کردند، تنها بخشی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران پر تلاش ما در این مسیر بود.

این مقام قضایی با بیان اینکه در سال گذشته در راستای وظیفه ذاتی خود هزاران مورد ارشاد، توجیه و توصیه صورت گرفت و بسیاری از افرادی که از آن‌ها صیانت به عمل آمد، علاوه بر اینکه حفظ شدند، بعضا در ادامه‌ی روند کاری خود درخشیدند، که جای افتخار و شکرگذاری دارد.

معاون حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در ادامه با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی به‌عنوان یکی از گلوگاه‌های بروز فساد و آسیب، ادامه داد: همکاران ما با رصد و پایش فضای مجازی و اشراف اطلاعاتی توانستند اقدامات بسیار خوبی را در حوزه صیانت و آگاهی بخش و شناسایی بستر‌های فسادزا انجام دهند و در موارد متعدد و در گستره‌ استان‌های مختلف، از التهابات کم کرده و واقعیات را برای همکاران روشن کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: بسیاری از کسانی که به‌علت عدم آگاهی و یا غفلت از طریق فضای مجازی در دام سودجویان و سوداگران گرفتار شده بودند مورد ارشاد قرار گرفتند و پس از این اقدامات خودشان به صورت داوطلبانه برای صیانت و مقابله با تهدید‌های فضای مجازی همراهی کردند.

این مقام اطلاعاتی، ادامه داد: صیانت یک وظیفه همگانی است که با مشارکت مدیران، قضات و کارکنان محقق خواهد شد لذا باید همواره درب اتاق مدیران به روی همکاران محترم و مردم باز باشد و ارتباط با مردم در چارچوب دستورالعمل‌ها و قوانین قطع نشود تا علاوه بر ایجاد اعتماد از وقوع هرگونه آسیب و لغزش نیز جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه همواره در حفظ استقلال قضات تلاش وافر داریم، تصریح کرد: همه باید در عمل به این اصل پایبند باشیم، یکی از وظایف مجموعه حفاظت و اطلاعات حمایت تمام عیار از عزیزان قضایی و اداری در این راستا است و برای حفظ آن‌ها در مقابل زرمداران و زورمداران و باند‌های نفوذ سینه سپر می‌کنیم تا این عزیزان نیز با آرامش روحی و روانی و با قاطعیت و بدون هیچ نگرانی، طبق قانون به وظیفه خودشان عمل نمایند.

در پایان این مراسم از زحمات و اقدامات چندین ساله رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان همدان تقدیر به‌عمل آمد و با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تصدی این مسئولیت خطیر و خدمت در این عرصه به رئیس جدید این مجموعه در دادگستری استان محول شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *