رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در مسجد فاطمیه نجار کلا لواسانات به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد

15:21 - 23 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۰۵۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در مسجد فاطمیه نجار کلا لواسانات به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با حضور در مسجد نجا کلا لواسانات به مشکلات اهالی این منطقه رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی به همراه غلامرضا مهدوی دادیار دیوان عالی و معاون قضایی رئیس کل دادگستری در امور شورا‌های حل اختلاف استان تهران در مسجد فاطمیه نجار کلا لواسانات حضور یافت و به مشکلات حقوقیو قضایی اهالی این منطقه رسیدگی کرد.

در این مراسم مسئولین قضایی ضمن ملاقات چهره به چهره با مراجعین و استماع شکایات و درخواست‌های آنان دستور‌های لازم را برای رفع این مشکلات صادر کردند.

در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مسئولان قضائی و دیگر مدیران مرکز حل اختلاف کشور در میان گذاشته و خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.     

بر پایه این گزارش؛ قبل از برگزاری این ملاقات نشست صمیمی همکاران دادگستری و شورا‌های حل اختلاف لواسانات در ساختمان دادگستری این بخش برگزار شد.

غلامرضا مهدوی رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های کارکنان شورای حل اختلاف این بخش، اظهار کرد: حضور ما به منزله تقدیر و تشکر از اعضای شورای حل اختلاف و دادگستری و دیگر دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان است و ما قدردان زحمات تک تک کارکنان این بخش‌ها هستیم.

وی افزود: آمار سازشی در سطح استان تهران و به طور میانگین در شهرستان‌های تابعه در سال ۱۴۰۲ به میزان ۵۵ درصد بود و در شهر تهران این میزان ۶۰ درصد است.  

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه نیز در این مراسم، پیرامون اجرای قانون جدید و استقرار دادگاه صلح و نحوه تعامل دادگاه صلح با شورای حل اختلاف توضیحاتی را ارائه کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات اعضا و دبیران شعبی که بیشترین میزان صلح و سازش را داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *