مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار: ساخت بازارهای جدید میوه و ترهبار ادامه دارد
خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، مهدی بختیاری زاده درصد و سی و نهمین پویش امید و افتخار و همزمان با افتتاح ۴ بازار میوه و تره بار که با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری، اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ و جمعی از مدیران شهری و اهالی رسانه برگزار شد، ضمن بیان تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی گفت: امروز در قالب برنامه پویش و افتخار ۴ بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۱، ۱۰، ۸ و ۲ به بهره برداری رسید.
وی افزود: امروز با افتتاح این ۴ بازار نزدیک به یک هزار و نهصد و بیست و یک متر مربع به سطح بازارهای میادین افزوده میشود. هر کدام از این بازارها کاربردهای خاص خود را دارد به عنوان مثال در بازار بریانک با توجه به تراکم جمعیت در متراژ ۵۰۰ متر مکعب کالاهای اساسی و بازرگانی و پروتئین و میوه و تره بار ارائه میشود تا بخشی از مایحتاج مردم را در این محله تامین کند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با بیان اینکه در بازارهای دیگر نیز کاربریهای خاصی را در نظر گرفته ایم که این کاربریها بر اساس نیاز و درخواستهای شهروندان احداث و راه اندازی میشود، ادامه داد: در نظر داریم تا در آینده نزدیک با تلاش همکارانم تعداد بازارها و میادین میوه و تره بار را در سطح شهر تهران افزایش دهیم.
وی بیان کرد: یکی از ویژگیهای ۴ بازاری که امروز افتتاح میشود، این است که به منظور بالا بردن کیفیت، زیبایی بصری و سرعت عمل در ساخت و ساز از سازههای پیش ساخته بتنی استفاده کرده ایم.
بختیاری زاده تصریح کرد: تشکر ویژهای دارم از شهرداران مناطق که در سالهای اخیر در کنار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بودند تا زمینهایی که شاید بتوان گفت به سختی تهیه و رفع معارض شده؛ در اختیار این مجموعه قرار داده اند تا علاوه بر بالا بردن کیفیت زندگی در محلههای شهر تهران، شهروندان بتوانند به خدمات بازارهای میوه و تره بار دسترسی داشته باشند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تاکید کرد: در سازمان میادین برای کیفیت محصولات اقدامات ویژهای انجام شده است و فاصله قیمتی با سطح شهر حفظ شده و در برخی از اقلام ۴۰ درصد تفاوت قیمتی با سطح شهر دارد، با نظر سنجیها و بررسیهایی که انجام میدهیم، سطح کیفی خدمات را ارتقاء بخشیدهایم تا بتوانیم رضایت شهروندان را در دو حوزه کیفیت و قیمت قابل قبول جلب کنیم. زمانی که خدمات تکمیل شده و بتوانیم بهترین خدمات را در قالب فروش حضوری و غیر حضوری ارائه دهیم.
مدیرعامل سازمان در ادامه بیان کرد: در حوزه فروش آنلاین اقدامات خوبی در عرضه محصولات پروتئینی انجام داده ایم، این اقدام باعث میشود تا شهروندان بتوانند با کیفیت بالا و در اسرع وقت کالای خود را درب منزل تحویل بگیرند تا هم در جهت کاهش ترافیک و هم آرامش شهروندان تاثیرگذار باشیم.
به گفته وی؛ در حوزه فروش محصولات آنلاین نیز در نظر داریم تا سطح خدمات را بیشتر کرده و نواقص احتمالی را رفع کنیم.
بختیاری زاده افزود: اگر خدمات فروش مجازی ما به نقطهای برسد، میتوانیم در برخی از مناطق شهر تهران که مشکل راه اندازی بازارهای فیزیکی به دلیل نبود زمین را داریم، این ضعف را برطرف کرده و محصولات با کیفیت را به صورت غیر حضوری به شهروندان برسانیم. کما اینکه توسعه بازارهای فیزیکی نیز در دستور کار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قرار دارد.
وی ادامه داد: در توسعه بازارهای فیزیکی با تلاش شبانه روزی همکاران در حال ساخت بازارهای جدید هستیم و در نظر داریم هر ماه بر تعدادی بازارهای میوه و تره بار بیفزاییم تا پوشش خدمات به شهروندان را کامل کنیم. کما اینکه تخریب و بازسازی بازارهای قدیمی را نیز در دستور کار قرار داریم.
انتهای پیام/