دادگستری کل استان تهران از قضات و کارکنان نمونه کشوری در سال ۱۴۰۳ تقدیر کرد

12:29 - 22 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۷۹۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادگستری کل استان تهران از قضات و کارکنان نمونه کشوری در سال ۱۴۰۳ تقدیر کرد
رئیس کل دادگستری استان تهران در همایش فصلی شورای مدیران قضایی دادگستری استان تهران از قضات و کارکنان نمونه کشوری در سال ۱۴۰۳ تقدیر کرد.

خبرگزاری میزان - علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در همایش فصلی شورای مدیران قضایی دادگستری استان تهران از قضات و کارکنان نمونه کشوری در سال ۱۴۰۳ که توسط ریاست قوه قضاییه مورد تقدیر قرار گرفته‌اند تکریم و قدردانی کرد.

در لوح‌های تقدیر ریاست قوه قضاییه تاکید شد که تحقق اهداف تحول و تعالی قضایی و ارتقا کارایی مجموعه و رضایتمندی مراجعین دستگاه قضایی در تراز انقلاب اسلامی؛ جز با اخلاص، ایمان، روحیه جهادی، احساس مسئولیت، جدیت و تلاش و همت مدیران، قضات و کارکنان در بهره‌گیری احسن از فرصت ها، ظرفیت ها، امکانات، ابزار‌ها و روش‌های سریع و دقیق کارشناسی، قضایی و نظارتی مطابق با قوانین و اصول سند تحول قضایی و وفاداری به سوگند خدمت در سنگر مقدس دستگاه قضایی ممکن نخواهد بود.

در این مراسم دو معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران محمدرضاصاحبی پسندیده به عنوان معاون قضایی و جانشین ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین غلامرضا مهدوی معاون قضایی رئیس کل در امر شورا‌های حل اختلاف به عنوان مدیر و قاضی نمونه کشوری در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

شایان ذکر است تعداد ۲۰ نفر از قضات و کارکنان دادگستری کل استان تهران از سوی ریاست قوه قضاییه مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *