شهادت مامور فراجا در آذربایجان شرقی

16:34 - 21 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۶۸۲
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
شهادت مامور فراجا در آذربایجان شرقی
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان از شهادت یکی از ماموران فداکار پلیس در مقابله با مخلان نظم و امنیت در شهرستان ملکان خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ هاشم شعفی اظهار داشت: در آستانه اربعین سالار شهیدان عالم سرهنگ بهمن مرندی در جهت برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان امنیت در ماموریت برخورد با قاچاقچیان به صورت ناجوانمردانه با برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان به شهادت نایل شد.

سخنگوی انتظامی استان ادامه داد: سرهنگ بهمن مرندی که در شامگاه مورخه ۱۴ مرداد ماه در حین انجام ماموریت به صورت عمدی با خودروی قاچاقچیان زیر گرفته شده بود، صبح امروز به علت شدت جراحات وارده علیرغم تلاش کادر درمان در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به شهادت رسید.

وی گفت:در پی شهادت این شهید بزرگوار با تدابیر و دستورات ویژه فرمانده انتظامی استان عاملان شهادت با اقدام قاطع و سریع پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان ضمن تسلیت شهادت این شهید بزرگوار به امت شهیدپرور و همکاران و همرزمانش و همچنین خانواده معظم این شهید تاکید کرد: بی شک نام نیک این شهید بزرگوار تا ابد در قلب مردم و همکاران انتظامی ماندگار خواهد ماند چراکه او رفت تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

سرهنگ شعفی ضمن دعوت از مردم شریف استان برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام از شهر‌های جنوب استان به ویژه شهرستان بناب زادگاهش و شهرستان ملکان که محل خدمت شهید می‌باشد، اعلام کرد: مراسم تشییع این شهید ساعت ۱۰:۳۰ روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه در زادگاهش شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

شهادت مامور فراجا در آذربایجان شرقی

انتهای پیام/


برچسب ها: فراجا

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
0
0
روحش شاد یادش جاودان
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *