کنعانی: کشتار فلسطینی‌ها دروغ بودن شعار‌های حقوق بشری آمریکا و مدعیان اروپایی را نشان داد

16:02 - 21 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۶۷۳
کنعانی: کشتار فلسطینی‌ها دروغ بودن شعار‌های حقوق بشری آمریکا و مدعیان اروپایی را نشان داد
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد که کشتار دسته‌جمعی و هولناک فلسطینی‌ها در هر مکان و زمان، ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی و چهره حقیقی حامیان ضدبشری این رژیم سفاک و دروغ بودن شعار‌های حقوق بشری آمریکا و برخی مدعیان اروپایی را به همه جهانیان نشان داد.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، تاکید کرد که شکست راهبردی رژیم صهیونیستی از زمان وقوع عملیات طوفان الاقصی هرگز جبران نخواهد شد.

وی نوشت: کشتار دسته‌جمعی و هولناک فلسطینی‌ها در هر مکان و زمان، ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی و چهره حقیقی حامیان ضدبشری این رژیم سفاک و دروغ بودن شعار‌های حقوق بشری آمریکا و برخی مدعیان اروپایی را به همه جهانیان نشان داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: البته با وجود این جنایت‌ها و قتل‌عام فجیع فلسطینی‌ها، شکست‌های راهبردی رژیم صهیونیستی از زمان وقوع عملیات طوفان الاقصی تاکنون، هرگز جبران نخواهد شد؛ افزایش درّندگی رژیم صهیونیستی که با حمایت مستقیم و همه‌جانبه آمریکا و برخی کشور‌های غربی صورت می‌گیرد، نشانه‌های وحشت این رژیم جعلی از خطر فروپاشی و اضمحلال است.

به گفته کنعانی، فضای تنفسی رژیم اسرائیل در منطقه و جهان روز به روز تنگ‌تر، خشم جهانی از این رژیم گسترده‌تر، ناامیدی در جامعه و نخبگان رژیم اسرائیل عمیق‌تر و ترس از آینده تیره و تاریک رژیم و ساکنان اشغالگر آن بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه پیروزی در این نبرد نابرابر، از آنِ ملت اصیل، تاریخی و ریشه‌دار فلسطین است، گفت: به ملت رنجدیده، داغدار، اما مقاوم و صبور فلسطین باید گفت؛ اندکی صبر، سحر نزدیک است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *