پایان نشست علنی مجلس/ نشست آینده بعد از اتمام زمان بررسی وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها

12:26 - 21 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۶۷۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
پایان نشست علنی مجلس/ نشست آینده بعد از اتمام زمان بررسی وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها
نایب رئیس مجلس زنگ پایان نشست علنی را به صدا درآورد و تعیین نشست بعدی صحن موکول به اتمام زمان بررسی وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها شد.

خبرگزاری میزان - حمیدرضا حاجی بابایی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون‌ها یک هفته فرصت دارند تا صلاحیت وزرای پیشنهادی را بررسی کنند و حتماً مجلس با انصاف کامل و مطابق با شاخص‌های رئیس جمهور محترم و مجلس این موضوع را پیگیری خواهد کرد ضمن اینکه ما بعد از آن ۳۶ ساعت فرصت می‌خواهیم تا موافقان، مخالفان و وزرای پیشنهادی صحبت کنند و در نهایت رأی‌گیری کنیم به همین دلیل هیأت رئیسه منتظر است تا کار کمیسیون‌ها به پایان برسد.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: ما روز جلسه علنی را بعدا انتخاب می‌کنیم یعنی یا روز شنبه یا یکشنبه مطابق با کاری که کمیسیون‌ها انجام می‌دهند، بنابراین دوستان عنایت کنند اگر ما بخواهیم ۴ روز کاری هم کار کنیم روزانه ۱۰ ساعت وقت لازم است که بتوانیم تا چهارشنبه کار را به پایان برسانیم و هم فرصت کافی در اختیار همه قرار داشته باشد بنابراین ما جلسه بعدی را متعاقباً اعلام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: کمیسیون‌ها نهایت تلاش را داشته باشند و بعد از آن فرصت‌هایی که در اختیار کمیسیون‌ها قرار داده شده طبق جدول تا ۱۲ شب هم فرصت دارند که اگر کمیسیون‌ها، افراد گوناگون، تعداد از نمایندگان یا شبه فراکسیون‌ها نیاز است بتوانند در کمیسیون‌ها و سایر مکان‌های مجلس حضور پیدا کرده و در مورد صلاحیت وزرای پیشنهادی پیگیری کنند.

حاجی بابایی تأکید کرد: البته رئیس محترم مجلس شورای اسلامی هم در این رابطه گزارش کامل را دادند بنابراین دوستان آمادگی کامل داشته باشند.

وی در ادامه زنگ پایان نشست علنی را به صدا درآورد. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *