حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی رمیلان در سوریه

9:17 - 21 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۵۶۱
حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی رمیلان در سوریه
مقام‌های نظامی آمریکا گزارش دادند که پایگاه نظامی این کشور در سوریه هدف حمله پهپادی قرار گرفته و این حمله خسارت‌هایی در پی داشته است.

خبرگزاری میزان - یک مقام نظامی آمریکایی گفت: روز گذشته یک حمله پهپادی پایگاه نظامی رمیلان را در سوریه هدف قرار داد و به آن خسارت وارد کرد.

این مقام آمریکایی در گفت‌وگو با المیادین یادآور شد: تعدادی از نیرو‌های آمریکایی و ائتلاف در پی این حمله پهپادی تحت مداوا قرار گرفتند.

مقام‌های نظامی آمریکایی همچنان در حال ارزیابی میزان خسارات ناشی از حمله به پایگاه رمیلان هستند.

در همین حال یک مقام آمریکایی به رویترز گفت که در دومین حمله بزرگ در روز‌های اخیر علیه نیرو‌های آمریکایی در بحبوحه افزایش تنش‌ها در خاورمیانه، چندین پرسنل آمریکایی و ائتلاف در حمله پهپادی در سوریه زخمی شدند.

ارتش آمریکا در ابتدا هیچ تلفاتی در حمله هواپیمای بدون سرنشین ارزیابی نکرد، اما بررسی عمیق‌تر نشان داد که برخی از پرسنل جراحات جزئی داشته‌اند و تعدادی را به مکان دیگری منتقل کرده‌اند.

این مقام آمریکایی گفت که هیچ یک از جراحات وخیم نیست، اما برخی از پرسنل نیز از نظر ضربه مغزی تحت معاینه هستند و چندین نیرو برای معاینه بیشتر به مکان دیگری منتقل شدند.

طی ماه‌های اخیر و درپی آغاز جنگ غزه، حمله به پایگاه‌های آمریکا در منطقه افزایش یافته است.

هفته گذشته نیز پایگاه نظامی عین‌الاسد در عراق که محل استقرار نظامیان آمریکایی است، هدف حمله قرار گرفت و درپی این حمله دستکم ۵ نظامی زخمی شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *