تحولات لبنان و اراضی اشغالی|

عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی؛ شمال اراضی اشغالی هدف قرار گرفت

14:36 - 19 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۲۹۱
عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی؛ شمال اراضی اشغالی هدف قرار گرفت
حزب‌الله لبنان طی عملیاتی برخی مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار داده و این در حالی است که ساعاتی قبل رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را هدف حمله پهپادی قرار داده بود.

خبرگزاری میزان - رسانه‌های محلی از عملیات تازه مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر داده‌اند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش کرد که شلیک مستقیم از لبنان به یک هدف در مجاورت پایگاه البغدادی اصابت کرد.

حزب‌الله لبنان نیز طی بیانیه‌ای با تشریح این عملیات گفت: پهپاد‌های ما محل استقرار افسران و نظامیان اسرائیلی را هدف قرار دادند و باعث تلفاتی در بین این افراد شد.

مقاومت اسلامی لبنان اضافه کرد: با انبوهی از پهپاد‌های هجومی به مقر گردان ساحلی ارتش اسرائیل در لیمان حمله کردیم.

حزب‌الله لبنان همچنین از هدف قرار دادن مقر تیپ ۷۶۹ ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه کریات شمونه با راکت‌های کاتیوشا خبر داد؛ ساختمان‌های مورد استفاده نظامیان دشمن در شهرک کریات شمونه را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادیم و به یک اصابت مستقیم رسیدیم.

در ادامه بیانیه حزب‌الله لبنان آمده: این عملیات در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطینی در نوار غزه و مقاومت دلیرانه آن‌ها و در پاسخ به حمله‌های دشمن اسرائیلی به روستا‌ها و خانه‌ها در جنوب لبنان انجام شد. 

شهادت ۲ نفر در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد در حمله پهپادی رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهرک الناقوره در جنوب لبنان ۲ نفر به شهادت رسیدند.

حمله رژیم صهیونیستی به صیدا و ترور یکی از فرماندهان حماس

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، خودرو سامر الحاج مسئول امنیتی حماس در اردوگاه عین الحلوه در ورودی جنوبی شهر صیدا لبنان را هدف قرار دادند.

 

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *