مداح: دوست داشتم رنگ مدال ناهید طلایی شود/ روز سختی بود، اما شیرین و خاطره‌انگیز تمام شد

1:04 - 19 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۲۵۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مداح: دوست داشتم رنگ مدال ناهید طلایی شود/ روز سختی بود، اما شیرین و خاطره‌انگیز تمام شد
مربی تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: بعد از قهرمانی آسیا دختر‌ها به این باور رسیدند که آن‌ها هم می‌توانند بر بام آسیا و جهان بایستند.

خبرگزاری میزان - ناهید کیانی به رغم شکست برابر یوجین کیم از کره جنوبی با کسب مدال نقره مسابقات تکواندوی بازی های المپیک تاریخ‌ساز شد. 

مینو مداح مربی او که در این مسیر زحمات فراوانی را متحمل شد گفت: روز خیلی سختی بود، اما خیلی شیرین و خاطره‌انگیز بود. خیلی دوست داشتم رنگ این مدال طلایی شود و اینقدر دل مردم عزیزمان شاد شود که از شادی دل آن‌ها ما هم شاد شویم. در هر صورت نشد که رنگ مدال طلایی شود.

وی در ادامه افزود: واقعاً کم نگذاشتیم. خدا را شکر بابت عزتی که به ما داد. بابت پاداش صبری که بعد از ٣ المپیک به شخصه خداوند به من داد و این عزت و افتخار نصیب ما شد. امیدوارم همیشه دختران ایران زمین بدرخشند.

مداح همچنین در خصوص تاثیر موفقیت‌های ناهید کیانی روی دختران ایرانی گفت: ناهید برای اولین بار مدال طلای جهانی هم گرفت و الهام بخش خیلی‌ها شد. در نهایت من فکر می‌کنم این مدال هم خیلی به جمع تکواندوکاران بانوی ما اضافه کند و دختران ما می‌توانند خیلی بهتر از قبل خودشان را در تکواندو نشان دهند برای اینکه واقعاً شایستگی و لیاقتش را دارند.

او در پایان در مورد روند آماده‌سازی کیانی برای المپیک خاطرنشان کرد: ما تقریباً از ٢ سال و نیم پیش برای گرفتن سهمیه المپیک شروع کردیم. بعد از قهرمانی آسیا دختر‌ها به این باور رسیدند که آن‌ها هم می‌توانند بر بام آسیا و جهان بایستند. خداراشکر که الان در المپیک این موفقیت برای اولین‌بار به دست آمد، امیدوارم دل همه عزیزانی که با ما همدل بودند شاد شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *