بررسی مشکلات ۹ واحد تولیدی در هفتمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی

17:33 - 18 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۲۰۲
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
بررسی مشکلات ۹ واحد تولیدی در هفتمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری یکی از مهمترین سیاست‌های دستگاه  قضایی استان است، تاکید کرد: در مباحث تولید باید نگاه‌ها نگاه‌های حمایتی باشد و تولید کنندگان فقط دغدغه تولید داشته باشند و از دیگر مشکلات فارغ باشند.

خبرگزاری میزان - هفتمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان آذربایجان به منظور بررسی مشکلات ۹ واحد تولیدی، صبح روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه با حضور  عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک ها، در سالن امامت دادگستری برگزار شد.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با اشاره به اهمیت حمایت از تولید و اشتغال گفت: در مباحث تولید باید نگاه‌ها نگاه‌های حمایتی باشد و تولید کنندگان فقط دغدغه تولید داشته باشند و از دیگر مشکلات فارغ باشند.

عتباتی تاکید کرد: لازم است همه نهاد‌ها و ارگان‌ها با رویکرد حمایت محور برای ارتقاء تولید و رفع مشکلات تولید کنندگان قدم بردارند.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری یکی از مهمترین سیاست‌های دستگاه  قضایی استان است که با نگاه ویژه به موضوعات اجتماعی با هدف کمک به توسعه اشتغال و کارآفرینی، به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از تولید پرونده پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان با تقدیر از همه مجموعه‌های قضایی، اجرایی، نظارتی و بانکی که دعوت دستگاه قضایی را قبول و در این جلسه ارزشمند برای کمک به اشتغال و تولید استان شرکت کرده اند از مدیران حاضر خواست به مانند همیشه با همراهی دستگاه قضایی برای رفع مشکلات  ۹ واحد تولیدی که در این جلسه مطرح می‌شود با لحاظ نیاز ضروری استان به اشتغال و تولید، برای رفع این مشکلات کمک کنند.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه گفت: حل مشکلات واحد‌های تولیدی مایه برکت است و هر قدر مشکلات آن‌ها حل شود، هم موجب رضایتمندی مردم است و هم در جلوگیری از بزهکاری در جامعه کمک می‌کند و این یک ظرفیت بسیار خوب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

مجیدی افزود: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان برای گره گشایی از مشکلات واحد‌های تولیدی هست و همه مجموعه‌ها می‌بایست در این امر مهم دستگاه قضایی را همراهی و یاری کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه مشکلات واحد‌های تولیدی شرکت سیب تاک، تولیدی شیشه و بلور، طرح تامین قطعات خودرو، کارخانه شن و ماسه، طرح تامین نمایندگی بهمن دیزل و سیبا موتور، شرکت کیمیا کلر کبودان، واحد تولیدی تولید لبنیات، معدن تراورتن قینرجه تکاب و اروم تریلر مطرح و پس از ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های اعضای حاضر تصمیماتی در راستای رفع مشکلات این واحد‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *