ورزشگاه‌های استقلال و پرسپولیس معرفی شد/ استقلال در مشهد، پرسپولیس در اراک!

12:46 - 17 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۰۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ورزشگاه‌های استقلال و پرسپولیس معرفی شد/ استقلال در مشهد، پرسپولیس در اراک!
مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ورزشگاه مورد نظر خود را برای اولین هفته لیگ برتر معرفی کردند زیرا ورزشگاه تختی در حال حاضر شرایط برگزاری مسابقات را ندارد.

خبرگزاری میزان - رضا درویش در جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر که با حضور مهدی تاج و مسئولان ورزش تهران برگزار شد، اظهار داشت: در انتخاب زمین اختیاری نداریم که بگوییم تهران چهار مجموعه ورزشی دارد و یک ورزشگاه را انتخاب کنیم و تهران هیچ ورزشگاه اماده‌ای ندارد!

وی اضافه کرد: بهاروند و کشوری‌فرد باید بگویند کدام ورزشگاه در هفته نخست لیگ برتر میزبان نیست تا بازی خود را در همان‌جا برگزار کنیم و ما منتظر فدراسیون می‌مانیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ورزشگاه امام‌خمینی اراک را برای میزبانی هفته اول لیگ برتر به سازمان لیگ معرفی می‌کنیم.

در ادامه فرشید سمیعی در این جلسه اظهار داشت: محدودیت‌های موجود و مسائلی که به وجود آمده امکان تصمیم‌گیری را از ما سلب کرده است و یک بازی بیرون از خانه داریم و پیشنهاد می‌دهیم بازی‌های استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: طبق آخرین اطلاعات، فقط بازی‌های بزرگ و مسابقات تیم ملی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. ورزشگاه دوم ما تختی است و امیدواریم تک بازی ما در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود و احتمالا از هفته چهارم لیگ برتر مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال پرسپولیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *