باقری: رژیم صهیونیستی تولیدکننده بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا است

8:10 - 17 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۹۵۶
باقری: رژیم صهیونیستی تولیدکننده بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا است
سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجه سوریه با اشاره به پیامدهای اقدام‌های تروریستی رژیم صهیونیستی در منطقه بر پاسخگویی قاطع ایران تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه، درباره اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس رایزنی و تبادل نظر کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی با اقدام‌های جنایت‌کارانه خود در یمن، تهران و بیروت، به تولیدکننده بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا بدل شده و آمریکا و برخی از کشور‌های اروپایی با حمایت از اقدام‌های تروریستی رژیم صهیونیستی، موجب بی‌ثباتی در منطقه شده‌اند.

باقری با اشاره به تصمیم ایران برای اقدام مشروع و قاطع و بازدارنده علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد که رژیم صهیونیستی ثبات و امنیت منطقه را بازیچه اهداف و منافع نامشروع باند تروریستی حاکم در تل‌آویو کند.

فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی، اقدام‌های تروریستی رژیم صهیونیستی را شدیدا محکوم و بر حمایت همه‌جانبه و پایدار سوریه از جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *