شباب الاهلی در وقت اضافه کار سپاهان را تمام کرد/ خداحافظی طلایی‌پوشان با لیگ نخبگان + گل‌ها

22:32 - 16 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۹۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شباب الاهلی در وقت اضافه کار سپاهان را تمام کرد/ خداحافظی طلایی‌پوشان با لیگ نخبگان + گل‌ها
شباب الاهلی در وقت‌های اضافه بازی مقتدرانه حاضر شد و سپاهان را در این بازی با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داد.

خبرگزاری میزان - سپاهان با ترکیب پیام نیازمند، حسین گودرزی، امین حزباوی، وحدت حنانوف، صالح حردانی، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، محمدجواد آقایی پور، محمدمهدی محبی و کاوه رضایی برابر شباب الاهلی با ترکیب حسن حمزه، بوگدان پلانیچ، رنان ویکتور، لیما، کائونان، لوکا میلیووجویچ، عید خمیس،  بدر ناصر، یحیی الغسانی، بالا گیلهرمه و برنو لموس کاسکاردو در نیمه اول صف‌آرایی کرد.

شاگردان مورایس در دیدار برابر شباب الاهلی امارات در نیمه اول پرقدرت ظاهر شدند و در اواخر نیمه اول و در دقیقه ۴۴، محمدمهدی محبی گل اول طلایی‌پوشان را وارد دروازه اماراتی‌ها کرد. گل اول شباب الاهلی به سپاهان توسط سردار آزمون در دقیقه ۶۲ و بلافاصله پس از ورود او به زمین رقم خورد. ستاره ایرانی تیم شباب الاهلی، اماراتی‌ها در این بازی نجات داد.

در نهایت نیمه دوم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه برسد. در وقت‌های اضافه و با اشتباه وحشتناک نیازمند و حنانوف گل دوم شباب الاهلی به سپاهان در دقیقه ۱۰۰ توسط یحیی الغسانی زده شد و در ادامه گل سوم شباب الاهلی به سپاهان نیز توسط سزار در دقیقه ۱۰۸، آب سردی بر پیکر سپاهان بود و پیروزی شباب الاهلی را قطعی کرد. در ادامه و دقیقه آخر بازی یحیی الغسانی گل چهارم شباب را نیز به ثمر رساند.

با این نتیجه سپاهان به لیگ نخبگان آسیا نمی‌رسد و در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا همراه با تراکتور حاضر خواهد شد.

گل چهارم شباب الاهلی
گل سوم شباب الاهلی
گل دوم شباب الاهلی
گل اول شباب الاهلی
گل اول سپاهان اصفهان

انتهای پیام/


برچسب ها: سپاهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *