اولویت‌های اقتصادی برنامه هفتم توسعه بررسی شد

15:17 - 16 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۸۵۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
اولویت‌های اقتصادی برنامه هفتم توسعه بررسی شد
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه صبح امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، فاطمه مقصودی در تشریح جلسه صبح امروز کمیسیون اقتصادی با رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه با هدف بررسی اولویت‌های اقتصادی برنامه هفتم توسعه برگزار شد. برنامه هفتم توسعه به عنوان برنامه و میثاقی بین مجلس و دولت جهت حرکت به سمت برنامه‌های اقتصادی قلمداد می‌شود.

مقصودی با بیان اینکه اولویت‌های کمیسیون اقتصادی در برنامه هفتم توسعه به مسائل تقنینی و نظارتی معطوف می‌شود، ادامه داد: در این جلسه تلاش شد تا مروری بر این اولویت‌های تقنینی و نظارتی صورت گرفته و این موارد در دستور کار کارگروه مربوطه در کمیسیون اقتصادی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به واقع تمرکز بر این اولویت‌ها می‌تواند بر تصمیمات مجلس در زمینه کسب و کار‌ها و مسائل اقتصاد کشور موثر باشد همچنین در جریان این جلسه برخی از نمایندگان پیشنهادات و انتظارات خود را در رابطه با عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس به عنوان بازوی پژوهشی مجلس محسوب می‌شود، تاکید کرد: همکاری مجلس و مرکز پژوهش‌های می‌تواند نظارت بر امور جاری کشور را موثر و ارتقا دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *