انقلاب در اموال تملیکی با راه‌اندازی سامانه سیات

10:34 - 16 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۷۷۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
انقلاب در اموال تملیکی با راه‌اندازی سامانه سیات
معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت:سامانه یکپارچه اموال تملیکی (سیات) یک تکلیف قانونی بوده و با راه‌اندازی کامل آن انقلابی در اموال تملیکی ایجاد شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان بوشهر، صبح امروز سعید غلامی باغی عضو هیئت مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به همراه مدیر کل هوشمندسازی، معاونین و مشاوران سازمان با هدف بازدید از روند بهره‌برداری از فاز نخست سامانه یکپارچه اموال تملیکی (سیات)، آموزش کارکنان و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط در استان به بوشهر سفر کرد.

 معاون سازمان اموال تملیکی ضمن تقدیر از عملکرد اموال تملیکی استان بوشهر در سال‌های اخیر، این اداره کل را یکی از استان‌های برتر سازمان عنوان کرد.

معاون بهره برداری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: با وجود عملکرد و ثبت رکورد‌های فوق العاده در سال‌های اخیر نواقص و چالش‌هایی از جمله عدم به روز بودن آمار، نقص در اطلاعات و ارزش کالا‌های در اختیار سازمان وجود داشت که با راه اندازی سامانه سیات، انقلاب در اموال تملیکی صورت گرفته است.

غلامی باغی از تکمیل راه‌اندازی سامانه سیات و ارتباط مستقیم با همه دستگاه‌های مرتبط از جمله تعزیرات، گمرکات، دستگاه کاشف و ... تا پایان سال خبر داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سامانه سیات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *