رئیس کل دادگستری استان ایلام به درخواست‌های ۷۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

14:23 - 15 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۶۵۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان ایلام به درخواست‌های ۷۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری ایلام به همراه معاونان قضایی خود به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۷۰ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

خبرگزاری میزان - علی محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و معاونین قضایی وی در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعین و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات ۷۰ نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌های آنان صادر کردند.

تقاضای ارجاع به هئیت‌های صلح، معرفی به ستاد دیه استان، تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، اعطای مرخصی به زندانیان، معرفی به کمیسیون عفو و بخشودگی، تخفیف و تعلیق مجازات و سایر ارفاقات قانونی، تقاضای اعمال ماده۴۷۷ و تقاضای ارشاد و معاضدت قضایی از مهم‌ترین خواسته‌های مراجعه کنندگان از دستگاه قضایی استان ایلام بود.

عمران علی محمدی در حاشیه دیدار‌های چهره به چهره با مردم گفت: ملاقات‌های مردمی مسئولان نقش مهمی در حفظ کرامت شهروندان داشته و باعث افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم می‌شود.

رئیس کل دادگستری ایلام مراجعه مردم به دستگاه قضایی برای پیگیری مطالباتشان را نشانه اعتماد مردم به نظام و این دستگاه دانست و گفت: ملاقات عمومی مردم با مسئولان تسهیل روند خدمت رسانی و شتاب بخشیدن به فرآیند تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها را به دنبال دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *