موضوع «نفوذ» در وقوع حادثه تروریستی تهران مطرح نیست

17:43 - 14 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۵۳۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
موضوع «نفوذ» در وقوع حادثه تروریستی تهران مطرح نیست
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بنابر گزارش معاون سپاه قدس ترور شهید هنیه حاصل نفوذ نبوده گفت: در این حادثه موضوع نفوذ مطرح نیست.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، ابراهیم رضایی در تشریح نشست امروز کمیسیون امنیت ملی با حضور مسئولان و مقاماتی از وزارت اطلاعات، سپاه قدس و سایر نهاد‌های ذی ربط به منظور بررسی ابعاد اقدام تروریستی رژیم صهیونسیتی و شهادت اسماعیل هنیه گفت: دومین جلسه کمیسیون به منظور بررسی ابعاد مختلف حادثه ترور اسماعیل هنیه و با حضور معاون اطلاعات سپاه قدس، معاونان امنیت و حقوقی و امور مجلس وزیر اطلاعات و معاون امور مجلس سپاه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه معاون سپاه قدس تحلیلی از وضعیت منطقه به ویژه پس از عملیات طوفان الاقصی ارائه و جزییاتی از حادثه تروریستی تهران را مطرح کرد.

رضایی گفت: بر اساس گزارش وی عملیات طوفان الاقصی جهشی راهبردی در مبارزات جبهه مقاوت بود و این عملیات سرعت نابودی رژیم صهیونسیتی را تسریع کرد و برای اولین بار موجودیت و هویت این رژیم در یک عملیات پیچیده تهدید شد.

به گفته رضایی: این مقام مسئول گفت که صهیونیست‌ها در جنگ غزه به هیچ کدام اهداف خود نرسیدند و حداقل ۲۰۰هزار صهیونیست آواره شده اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: وی در گزارش خود اشاره کرد که رژیم صهیونیستی در این شرایط به دنبال تغییر صحنه است، اسماعیل هنیه مهمان تهران بود و به طور رسمی به تهران سفر کرده بود.

وی اظهار کرد: بنابر این گزارش ترور شهید هنیه حاصل نفوذ نبوده و در این حادثه موضوع نفوذ مطرح نیست و اطلاعات کامل و تکمیلی نیازمند زمان است.

رضایی گفت: در بخش دیگری از جلسه معاون امنیت وزارت اطلاعات نیز با اشاره به بسیج امکانات برای روشن شدن ابعاد مختلف ترور شهید هنیه سخن گفت و اینکه شبکه جاسوسان موساد در داخل و خارج با توجه به اشراف اطلاعاتی شناسایی و منهدم شده‌اند و رژیم صهیونسیتی در شرایط سختی قرار دارد و روحیه مقامات آن بسیار ضعیف است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *