کیفیت هوای پایتخت «قابل قبول» است

12:49 - 13 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۲۶۴
کیفیت هوای پایتخت «قابل قبول» است
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی هوا در حال حاضر روی عدد ۹۹ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، بر اساس جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای ۱۲۶ را تجربه کرد و امروز- شنبه ۱۳ مردادماه- با کاهش غلظت آلایندگی pm ۲.۵ و ثبت شاخص ۹۹ کیفیت هوا قابل قبول اعلام شده است.

ایستگاه‌های اقدسیه با شاخص ۷۱، پونک با شاخص ۷۳، ستاد بحران با شاخص ۱۰۰، شادآباد با شاخص ۷۵، شهرری با شاخص ۷۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۸۲، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۹، گلبرگ با شاخص ۷۲، مسعودیه با شاخص ۷۸، پارک رازی با شاخص ۸۰، پاسداران با شاخص ۸۳، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۹۹ و فرمانداری شهرری با شاخص ۷۸ وضعیت زرد و کیفیت هوای قابل قبول را به ثبت رسانده‌اند.

همچنین ایستگاه‌های پیروزی عدد ۱۲۰، شهرداری منطقه ۴ عدد ۱۲۰، میدان فتح عدد ۱۰۳، پارک سلامت عدد ۱۱۶، دانشگاه تهران عدد ۱۴۶، دانشگاه علم و صنعت عدد ۱۰۸ و ژئوفیزیک عدد ۱۳۶، کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهند.

وضعیت هوا در ایستگاه‌های پارک شکوفه با شاخص ۱۵۱، شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۱۶۲ و شهرک چشمه با شاخص ۱۵۲ ژئوفیزیک و شهرک چشمه، قرمز و کیفیت هوا ناسالم است و این در حالی‌ست که ایستگاه میدان امام خمینی عدد ۴۹ و هوای پاک را نشان می‌دهد.

تهرانی‌ها از ابتدای سال تاکنون ۵ روز هوای پاک، ۹۷ روز هوای قابل قبول، ۳۲ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم را تنفس کرده‌اند.

در یک هفته اخیر ۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم در جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: شاخص آلودگی هوا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *