اعلام آرای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال

8:31 - 13 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۱۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اعلام آرای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ایران، آرای خود را در رابطه با پرونده‌های مختلف صادر کرد.

خبرگزاری میزان - براساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پرونده شکایت پیمان پورصادقی از باشگاه مس شهر بابک، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۳۲ میلیون و ۱۷۳ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۸ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت ناصر رضایی از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت از امیرسام ناصری از باشگاه شهردرای آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱۹ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت محمد غلامی از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۵ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

باتوجه به شکایت صادق رضانیا از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۰ میلیون و ۹۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: کمیته وضعیت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *