نصر اصفهانی: حضور رستمیان در فینال فارغ از هر نتیجه ارزشمند است

17:02 - 12 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۱۶۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نصر اصفهانی: حضور رستمیان در فینال فارغ از هر نتیجه ارزشمند است
سرمربی تیم‌ملی تپانچه گفت: حضور رستمیان در فینال از نظر من به عنوان مربی یک مدال بوده و فارغ از هر نتیجه‌ای که در فینال رقم بخورد عملکرد او بسیار ارزشمند است.

خبرگزاری میزان - محسن نصر اصفهانی در خصوص صعود هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر اظهار داشت:  مسابقات المپیک در پاریس در سطح بالایی بود و امتیازات نشان می‌دهد رقبا با آمادگی بالا در این رقابت شرکت کردند. رستمیان در دور مقدماتی در بخش دقت و سرعت مدیریت ذهنی خوبی داشت و موفق شد به فینال راه یابد.

وی در ادامه افزود: حضور رستمیان در فینال از نظر من به عنوان مربی یک مدال ارزشمند است و سوا از هر نتیجه‌ای که در فینال رقم بخورد عملکرد او بسیار ارزشمند است.

سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان عنوان داشت: من به جامعه تیراندازی عملکرد خوب و امتیاز رستمیان را تبریک می‌گویم رستمیان با امتیاز ۵۸۸ راهی فینال شد. در این رقابت‌ها برای اولین بار امتیاز ۵۸۴ به فینال نرسید و نشان می‌دهد سطح رقابت‌ها چقدر بالا است.

وی در پایان گفت: امیدوارم دور مقدماتی تجربه ارزشمندی برای او باشد و از آن در فینال استفاده کند و با آمادگی خوب خودش را مدیریت کند و نتیجه خوبی را به دست آورد. به جامعه تیراندازی و رییس فدراسیون به خصوص خانواده او که در برای آمادگی او سخت کوشی کردند تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/


برچسب ها: المپیک پاریس 2024

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *