گفت‌وگو|

درخشان: اجرا کردن برخی قوانین مدیر قوی می‌خواهد/ برای موفقیت در آسیا باید کامل‌تر از این باشیم

0:45 - 12 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۰۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
درخشان: اجرا کردن برخی قوانین مدیر قوی می‌خواهد/ برای موفقیت در آسیا باید کامل‌تر از این باشیم
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فصل آینده سرخ پوشان در تورنمنت‌های مختلفی حضور دارند و برای موفقیت در آنها باید جوخه‌ای کامل‌تر از این داشته باشیم.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط پرسپولیس پیش از آغاز فصل جدید از لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از عملکرد درویش تا به اینجای کار در نقل و انتقالات تابستانی راضی هستیم و تا به اینجا عملکرد خوبی داشته است. در دوران مدیریتی او پرسپولیس قهرمان بوده و نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

وی ادامه داد: تیم مدیریتی سرخپوشان با توجه به بضاعتی که داشته همانند برخی تیم‌ها بریز و بپاش نکرده و با تمرکز کافی بازیکنان مدنظر سرمربی و کادرفنی را جذب کردند. جوخه سرخ پوشان باید کامل‌تر شود و با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد باید یک فوروارد کامل برای تیم خریداری شود تا در کنار علی علیپور بازی کند. پرسپولیس فصل آینده در تورنمنت‌های مختلفی حضور دارد و باید بازیکنان کافی را در ذخیره داشته باشیم تا اگر اتفاق غیر منتظره‌ای برای بازیکنان افتاد جایگزین خوبی برای آن‌ها داشته باشیم. تیمی که در لیگ نخبگان مقابل قلدر‌های آسیا قرار می‌گیرد باید کامل‌تر از این باشد. 

فقط اینکه در آسیا حضور داشته باشیم کافی نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در این رابطه تصریح کرد: باید شرایط آماده سازی تیم به خوبی پیش برود تا نگذاریم حریفان مقابل سرخ‌پوشان عرض اندام کنند. فقط اینکه در آسیا حضور داشته باشیم مهم نیست بلکه باید با خریداری بازیکنان مد نظر یک تیم قدرتمند را راهی مسابقات کنیم. اردو یک شرایط خاص دارد چرا که باید بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم و تجربیاتی که نیاز است را در این اردو به دست بیاوریم. باید به خوبی برنامه‌ریزی کنیم و در نظر داشته باشیم تا بازیکنان زیر نظر مربیان به خوبی تمرین کنند. خدا را شکر بازیکنان خوبی جذب شدند و شاکله تیم تا حدودی حفظ شده است.

فدراسیون در اجرای قوانین ضعیف عمل کرده است 

درخشان با بیان اینکه باید به جای حرف زدن درباره قانون به اجرای آن عمل کنیم، عنوان کرد: فدراسیون بیش از آنکه بخواهد درباره قانونی صحبت کند باید ابتدا درباره اجرای آن برنامه‌ریزی کند. وقتی چنین چیز‌های پیش پا افتاده‌ای رعایت نمی‌شود توقع دارید فوتبال ما رشد کند؟ لازمه بسیاری از این موضوعات این است که ما زمینه سازی اجرای چنین قوانینی را داشته باشیم تا بتوانیم ساختار آن را به طور کامل برنامه‌ریزی کنیم. می‌خواهند قانونمند باشند، اما نمی‌دانند چگونه؟! چنین اعمالی را تا جایی انجام نمی‌دهند تا اینکه مجبور می‌شوند اجرا کنند آن هم به دلیل اینکه از مراجع بین الملل به آن‌ها فشار وارد می‌شود. متاسفانه فوتبال ایران چندین دهه است که رنگ پیشرفت را ندیده و هر سال پسرفت می‌کند. چنین قانون‌هایی خوب است، اما وقتی کسی اجرا نمی‌کند باید آن را لغو کنند چرا که اینگونه سنگین‌تر هستند. فدراسیون در اجرای قوانین ضعیف عمل کرده است. 

از وعده‌های توخالی فدراسیون به ستوه آمده‌ایم 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه از وعده‌های پوشالی فدراسیون خسته شده‌ایم، خاطرنشان کرد: به شخصه به عنوان یک هوادار به وعده وعید‌های وسوسه انگیز، اما گول زننده فدراسیون عادت کردم. در فدراسیون حرف‌های زیادی زده می‌شود و هر فردی هرچه که دلش می‌خواهد می‌گوید. آن‌ها دوست دارند فوتبال ایران را پیشرفته ببینند، اما خودشان را هم گول می‌زنند. وعده دادند که می‌خواهند var را به فوتبال ایران بیاورند، اما بعد‌ها گفتند از هفته چهارم و اگر من بخواهم بگویم آن‌ها تا سالیان بعد هم این تکنولوژی را به طور کامل به کل مسابقات فوتبال ایران نمی‌آورند و نواقصی را به وجود می‌آورند. اجرا کردن چنین قوانینی مدیر قوی می‌خواهد. امیدوارم روزی فوتبال ایران را پاک ببینیم و از آن لذت ببریم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *