اعتراف مجری سابق بی‌بی‌سی به اتهام استفاده از تصاویر جنسی کودکان

11:38 - 11 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۰۱۸
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
اعتراف مجری سابق بی‌بی‌سی به اتهام استفاده از تصاویر جنسی کودکان
مجری سابق بی‌بی‌سی به اتهام استفاده و در اختیار داشتن تصاویر مستهجن از کودکان در دادگاه اعتراف کرد.

خبرگزاری میزان – هیو ادواردز، از سرشناس‌ترین مجری‌های سابق بی‌بی‌سی در دادگاه به سه اتهام مربوط به داشتن تصاویر نامناسب و جنسی از کودکان اعتراف کرد.

به گزارش رویترز، ادواردز در دادگاه کیفری وست مینستر لندن اعتراف کرد که ۴۱ تصویر نامناسب از کودکان در اختیار داشته است؛ وی گفت که این تصاویر را بین دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹) تا آگوست ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) مرد دیگری در شبکه اجتماعی واتس‌اپ برای او ارسال کرد.

براساس اعلام دادستان، مجری سابق بی‌بی‌سی در مجموع ۳۷۷ تصویر جنسی و مستهجن در تلفن همراه خود داشت که ۴۱ مورد از آن‌ها تصاویر ناشایست و غیرقانونی از کودکان بود؛ ۴۱ تصویر یادشده شامل هفت تصویر رده A (تصاویری که جدی‌ترین طبقه‌بندی از تصاویر نامناسب از کودکان محسوب می‌شود) بودند.

ادواردز تا سال گذشته از مجری‌های اصلی اخبار ۲۲ بی‌بی‌سی و مجری اصلی این شبکه در پوشش رویداد‌های مهم بود.

وی جولای (مرداد) سال گذشته در پی ادعای یک جوان درباره پیشنهاد چند هزار پوندی ادواردز برای ارسال عکس‌های نامناسب و جنسی، از کار تعلیق شد و در آوریل سال جاری (اسفند سال گذشته) بی‌بی‌سی را ترک کرد.

این مجری سابق بی‌بی‌سی اکنون با محکومیت احتمالی زندان مواجه است.

حکم دادگاه در پرونده ادواردز از ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) اعلام می‌شود؛ قاضی گفت که برای صدور حکم ادواردز همه گزینه‌ها از جمله حبس را بررسی می‌کند.

دادستانی انگلیس در بیانیه‌ای درباره پرونده مجری سابق بی‌بی‌سی اعلام کرد: دسترسی به تصاویر مستهجن افراد زیر سن قانونی، استثمار جنسی از کودکان را تداوم می‌بخشد که آسیب‌های عمیق و طولانی‌مدتی بر این قربانیان وارد می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *