گفت‌وگو|

بابایی: تمدید با ربیعی برگ بَرنده ذوب آهن بود/ تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم

7:45 - 11 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۹۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
بابایی: تمدید با ربیعی برگ بَرنده ذوب آهن بود/ تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم
مدیر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، گفت: اردوی آماده سازی ما در تهران برپا شد و مدت این اردو تقریبا ۱۰ روزه است و سعی می‌کنیم در دیدار‌های دوستانه بازیکنان را آماده کنیم.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط باشگاه ذوب آهن پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: ذوب آهن فصل گذشته طی جهشی که داشت موفق شد فصل را با مقام پنجمی به پایان برساند و تلاش می‌کنیم تا در فصل جدید به یک مقام در خور باشگاه ذوب آهن برسیم. 

وی ادامه داد: فصل گذشته مشکلات زیادی گریبان تیم ذوب آهن را گرفت از جمله مصدومیت و سرباز شدن برخی از بازیکنان تقریباً شیرازه گاندو‌ها را فرو ریخت، اما با تدابیر کادرفنی که در راس آن‌ها محمد ربیعی بود توانستند شرایط را کنترل کنند و با یک جهش خوب از پایین جدول به رتبه پنجم صعود کنند و آمار خوبی در انتها به ثبت برسانند. با توجه به اینکه محمد ربیعی جزو بهترین مربیان فوتبال ایران است تمدید قرارداد با وی برگ برنده ذوب آهن و هواداران محترم و اصیل ذوب آهن بود.

با ۲ بازیکن در حال مذاکره هستیم تا پس از موافقت کادرفنی، جذب شوند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با شرایط آماده سازی ذوب آهن پیش از آغاز فصل جدید، تصریح کرد: اردوی آماده سازی ما در تهران برپا شد و مدت این اردو تقریبا ۱۰ روزه است و سعی می‌کنیم در دیدار‌های دوستانه بازیکنان را آماده کنیم. طبق برنامه ریزی‌ها ما ۳ دیدار دوستانه برگزار خواهیم کرد و طی این مدت ایفمارک را هم خواهیم داشت تا شرایط بدنی بازیکنان را بسنجیم. در خصوص نقل و انتقالات قرارداد اکثر بازیکنان تمدید شده و باشگاه با یکسری از بازیکنان مدنظر ربیعی در حال مذاکره است تا پس از صلاحدید مدیریت و کادرفنی به جمع گاندو‌ها اضافه شوند.

تیم‌های این فصل غیرقابل پیش‌بینی هستند و قدرت‌ها تقریباً به هم نزدیک شده است

بابایی با بیان اینکه نباید هیچ یک از بازی‌های لیگ برتر را دست کم بگیریم، عنوان کرد: ما قطعا برای موفقیت خواهیم جنگید و هیچکدام از رقابت‌ها را دست کم نخواهیم گرفت. هیچکدام از تیم‌های لیگ برتر را نمی‌توان پیش بینی کرد و قدرت‌ها به هم نزدیک شده است. تنها مانع پیش روی باشگاه‌ها تعطیلی‌های لیگ به بهانه‌های محتلف است. به هر حال تیم پس از تعطیلات از لحاظ بدنی و انگیزه افت می‌کند و کادرفنی باید تمام تلاشش را انجام دهد تا بازیکنان را به شرایط قابل قبول برسانند. ما برای حفظ آمادگی بازیکنان تمرینات منظمی انجام می‌دهیم و با توجه به بازی‌های دوستانه که تدارک دیده‌ایم؛ سعی می‌کنیم بازیکنان را برای مسابقات آینده آماده کنیم.

بازی در ورزشگاه تختی کیفیت سرخابی‌ها را پایین خواهد آورد

وی در ارتباط با نخستین دیدار این تیم در لیگ برتر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه تختی، متذکر شد:‌ای کاش این دیدار شرایطی داشت که ما می‌توانستیم بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم. بی تعارف بگویم؛ با احترام به ورزشگاه تختی جایگاه اصلی سرخابی‌ها تنها ورزشگاه آزادی است و غیر از این کیفیت بازی‌های این ۲ تیم در آینده افت خواهد کرد. احتمالا برای ۲ تیم در بازی افتتاحیه در ورزشگاه تختی شرایط سخت شود چرا که به هر حال پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و ذوب آهن هم فصل گذشته در رده پنجم ایستاد و این فصل برای نمایش اقتدار خود به میدان خواهد آمد.

کمترین بودجه را داریم و باید طبق اصول پیش برویم

مدیر تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص شرایط گاندو‌ها نسبت به تیم همشهری خود یعنی سپاهان، اظهار کرد: بودجه سپاهان تقریباً ۳ برابر بودجه ذوب آهن است! ذوب آهن همواره طبق اصول خودش پیش رفته است و با مقدار بودجه‌ای که دارد باید تمام رشته‌های ورزشی ذوب آهن را مدیریت کند. رقمی که برای ذوب آهن تصویب کردند برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود کم است. برنامه ریزی که نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه برای فصل آینده انجام داده قطعا بدون مشکل است و ما با تمام کمبود‌ها برای موفقیت خواهیم جنگید. برخی تیم‌ها بودجه‌های سرسام آور دریافت می‌کنند و بازیکنان گران قیمت می‌خرند، اما باشگاه بر حسب بودجه‌ای که تعیین شده باید برای کلیه رشته‌های ورزشی ذوب آهن هزینه کند. 

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از نیما نکیسا، هواداران و اعضای باشگاه تشکر کنم که به من اعتماد داشتند و تلاش من بر این است که انتخاب شایسته‌ای باشم و بتوانم از تجربیات خودم برای بهبود شرایط تیم استفاده کنم. تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و با توجه به حضور محمد ربیعی قطعاً فصل بعد ذوب آهن حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. 

 

انتهای پیام/



ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
0
0
کاش دکترنکیسا بجای خرید بازیکنان معمولی بیرونی ،به ظرفیتها ی تیم های پایه که شایستگی بالاتری دارند همانند رامین برزگر نیم نگاهی میکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
0
0
امیدواریم کادر ذوب آهن برای جلوگیری از هدررفت زحمات باشگاه به بازیکنان بااستعداد وتوانمند پایه ها ی خود ازجمله رامین برزگر که بازیکنی شایسته وباتوانایبهای بالاست میدان دهد تا بتواند به تیم کمک نماید که قطعا ازبهترینهاخواهد بود واز طرفی باشگاه ده سال برای آنها زحمت کشیده مجبور نشوند به تیم های دیگر بپیوندند .
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *