احمدیان: ترور اسماعیل هنیه بی‌پاسخ نخواهد ماند

21:38 - 10 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۹۵۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
احمدیان: ترور اسماعیل هنیه بی‌پاسخ نخواهد ماند
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار نخست وزیر سوریه، گفت: شهادت اسماعیل هنیه گام مؤثری در پیش‌رفت مبارزات مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف و پیروزی مردم غزه است و جنایت‌کاران بدانند این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.

خبرگزاری میزان -  نماینده‌ مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با نخست وزیر سوریه با اشاره به مناسبات ویژه و راهبردی دو کشور تأکید کردند دو ملت ایران و سوریه هم چنان در مقابله با همه‌ توطئه‌ها و اقدامات خصمانه‌ی رژیم صهیونیستی و آمریکا در کنار یکدیگر خواهند ایستاد.

احمدیان، افزود: ریشه‌ همه مشکلات، نابسامانی‌ها و ناامنی‌ها در سوریه اشغال‌گری رژیم صهیونیستی و آمریکاست و رفع اشغال‌گری آمریکا مهم‌ترین گام برای رفع رنج‌ها و مشکلات مردم سوریه خواهد بود.

وی با اشاره به اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، گفت: شهادت اسماعیل هنیه گام مؤثری در پیش رفت مبارزات مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف و پیروزی مردم غزه است و جنایت کاران بدانند این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند.

احمدیان، اضافه کرد: امروز تمام دنیا به ماهیت اشغال‌گری رژیم صهیونیستی و آزادی‌بخش بودن حرکت مردم فلسطین پی برده است.

وی با اشاره به اهمیت روابط اقتصادی دو کشور و توسعه همکاری‌های تجاری و مالی دو جانبه، بر ضرورت تلاش بیشتر برای تعمیق روابط تاکید کرد.

نخست وزیر سوریه در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری و مراسم تحلیف رئیس جمهور محترم، اقدام جنایت‌کارانه‌ رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه را محکوم کرد و ضمن ابراز هم‌دردی با ملت مظلوم فلسطین، شهادت وی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

وی بر عزم رهبری و دولت سوریه برای توسعه و تعمیق مناسبات اقتصادی و انجام پروژه‌های مشترک تأکید کرد و گفت: بایستی بخش‌های خصوصی و مردمی دو کشور در حوزه‌ اقتصادی و تجاری بیش از گذشته فعال شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *