رئیس دادگستری دشت آزادگان از روستای جلیزه حنظله بازدید کرد

9:30 - 10 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۷۸۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری دشت آزادگان از روستای جلیزه حنظله بازدید کرد
رئیس دادگستری دشت آزادگان در استان خوزستان از روستای جلیزی حنظله این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات به‌ویژه مسائل تهدید علیه بهداشت و دفع فاضلاب و دیگر مسائل و طرح‌های مصوب در شورای تطبیق و شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان قرار گرفت.

خبرگزاری میزان- سید کامل بنی‌حیال در بازدید از روستای جلیزه حنظله که به همراه محسن صادقیان سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب و تعدادی از همکاران قضایی و ادارای و دیگر رؤسای ادارات دشت آزادگان از جمله منابع طبیعی، بهزیستی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، انجام شده بود، ضمن بررسی مشکلات موجود، به صورت چهره به چهره با اهالی روستا دیدار و پس از شنیدن مطالبات آنان، دستورات لازم را صادر کرد.

بنی‌حیال ضمن حضور و بازدید از موقعیت مکانی اراضی موسوم به ۲۷۰ هکتاری واقع در مسیر آن روستا اشاره گفت: این اراضی با توجه به موقعیت مناسب از جهت سهولت دسترسی به امکانات لازم از جمله جاده و آبرسانی، می‌تواند در ایجاد اشتغالزایی و تقویت اقتصاد منطقه حایز اهمیت باشد.

وی تصریح کرد: موضوع این اراضی از سال گذشته در ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان مطرح شد و با برگزاری جلسات مداوم و مستمر با مسئولین ذی‌ربط مقرر شد که با فراهم شدن امکانات و انجام زیر ساخت‌های مناسب، این اراضی جهت رفع بیکاری و تولید محصولات اساسی مانند گندم در اختیار کشاورزان بومی منطقه قرار گیرد.

رئیس دادگستری شهرستان دشت آزادگان در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس اداره بهزیستی شهرستان، خواستار توجه جدی و رسیدگی به امور مختلف مددجویان منطقه شد.

بنی‌حیال همچنین ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف روستای جلیزی حنظله، بر ضرورت حل مسائل موجود در زمینه‌های مختلف از جمله زیر ساخت‌های خدماتی مانند آب، برق، مسکن ملی و روستایی، جاده‌ها، آموزش، فاضلاب و وضعیت بهداشتی و نظم عمومی در روستا تأکید کرد و خواستار افزایش رعایت قوانین و مقررات از سوی اهالی روستا و توجه بیشتر مسئولین اجرایی، امنیتی و انتظامی در پیگیری و اجرای طرح‌های مصوب در جلسات و شورا‌های تخصصی مختلف شهرستان شد.

در ادامه با حضور رئیس دادگستری شهرستان دشت آزادگان و هیات همراه و به مناسبت هفته بهزیستی، آیین واگذاری و افتتاح یک واحد مسکونی به خانوار مددجو برگزار شد.

این واحد مسکونی از طرح‌های اداره بهزیستی شهرستان به نمایندگی از ۱۳۲ واحد منزل مسکونی در سطح شهرستان دشت آزادگان است.

انتهای پیام/


برچسب ها: بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *