آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون مهریه در مجلس

11:33 - 08 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۴۲۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون مهریه در مجلس
عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون مهریه در مجلس، گفت: این طرح در مجلس یازدهم به دلیل تراکم طرح‌ها و لوایح تعیین تکلیف نشد و در حال حاضر توسط برخی نمایندگان در سامانه ثبت شده و چنانچه ۱۵ نماینده آن را امضا کنند و به کمیسیون قضایی برای بررسی ارجاع شود جزو اولویت‌های کمیسیون قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت موسی غضنفرآبادی عضو کمیسیون قضایی مجلس، در مورد آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح موادی از قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی و برخی از احکام راجع به مهریه در قانون، گفت: این طرح در ابتدای دوره مجلس یازدهم اعلام وصول و در کمیسیون قضایی و حقوقی بررسی و گزارش آن ابتدای سال ۱۴۰۱ به صحن علنی ارسال شد و در دستور کار صحن علنی قرار گرفت، اما به دلیل تراکم طرح‌ها و لوایح تعیین تکلیف نشد.

وی افزود: در حال حاضر هم این طرح توسط برخی نمایندگان در سامانه ثبت شده و چنانچه ۱۵ نماینده آن را امضا کنند و به کمیسیون قضایی برای بررسی ارجاع شود جزو اولویت‌های کمیسیون قرار خواهد گرفت. 

نماینده مردم بم، ریگان و فهرج در مجلس دوازدهم ادامه داد: در این طرح ممنوعیت بازداشت بدهکاران مهریه و حبس‌زدایی مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *