حواشی ادامه‌دار شرکت مدیران‌خودرو؛ از افزایش بیش از ۲۰۰ میلیونی قیمت‌ها تا پاسخگونبودن به مشتریان

11:00 - 07 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۱۲۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
تعداد نظرات: ۵۵ دیدگاه
حواشی ادامه‌دار شرکت مدیران‌خودرو؛ از افزایش بیش از ۲۰۰ میلیونی قیمت‌ها تا پاسخگونبودن به مشتریان
شرکت مدیران‌خودرو در چندوقت اخیر دست به اقداماتی زده که مشتریان این شرکت را آزرده‌خاطر کرده که از جمله این اقدامات می‌توان به افزایش قیمت بیش از ۲۰۰ میلیونی محصولات و عدم پاسخگویی به مشتریان اشاره کرد.

خبرگزاری میزان - افزایش قیمت محصولات مدیران‌خودرو در کارخانه این روز‌ها یکی از اتفاقات مهم بازار خودرو است که بررسی‌ها نشان می‌دهد این شرکت قیمت انواع مدل‌های چری و ام‌وی‌ام را در کارخانه بین ۱۴۱ تا ۲۱۹ میلیون تومان افزایش داده‌است.

در این میان فونیکس تیگو ۸ پرو مکس IE که تا چندی پیش با قیمت ۲ میلیارد و ۶۰۹ میلیون تومان فروخته می‌شد با افزایش حدود ۲۰۰ میلیونی به ۲ میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان افزایش یافته است.

همچنین ام‌وی‌ام X ۲۲ پرو دنده‌ای که از جمله ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین خودرو‌های مونتاژی بازار است نیز با افزایش ۱۴۲ میلیونی از رقم ۷۱۶ میلیون تومان به ۸۵۸ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

فونیکس FX پرمیوم که قبلا یک میلیارد و ۷۴۷ میلیون تومان قیمت داشت درحال حاضر با قیمت یک میلیارد و ۹۶۶ میلیون تومان فروخته می‌شود و ام وی ام X ۳۳ کراس دنده‌ای نیز از ۸۰۹ میلیون تومان به ۹۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

چری آریزو ۵ T اسپرت که از ابتدای سال روانه بازار شده‌بود، قبلا یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان قیمت داشت و درحال حاضر با رشد ۱۸۹ میلیونی به یک میلیارد و ۲۹۱ میلیون تومان رسیده‌ است.

فونیکس تیگو ۷ پرو پرمیوم نیز با افزایش ۲۱۶ میلیون تومانی، از یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون تومان به یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان افزایش یافته و فونیکس آریزو ۶ پرو نیز با رشد ۱۸۲ میلیونی از یک میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان به یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان رسیده‌است.

حواشی اخیر افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو

حواشی اخیر افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو

پس از افزایش قیمت محصولات مدیران‌خودرو و اینکه پاسخ مناسبی به مشتریان و حواله‌داران داده نشد، حال شنیده‌ها حاکی از آن است که مشتریان به فکر انصراف افتاده‌اند.

وزارت صمت، مجوز افزایش قیمت پایه (درب کارخانه) را برای ۱۲ محصول این شرکت از ۶ تیر صادر کرده، حال مشخص نیست شرکت این افزایش قیمت را با عنوان افزایش دیون دولتی در قرارداد‌ها اعمال کرده است یا خیر و هیچ مرجع قانونی به درخواست مشتریان برای اعلام ریز مقادیر افزایش قیمت پاسخی نمی‌دهند.

نکته جالب‌تر اینکه مخاطبان اعلام کرده‌اند به گفته نمایندگی در شرایط تبدیل به خودرو ارزان‌تر، مبلغ مابه التفاوت خودرو اولیه و خودرو ارزان‌تر انتخابی، تا زمان فاکتور خودرو ارزان‌تر پرداخت نمی‌شود.

همچنین طبق بخشنامه مدیران‌خودرو، مشتریان بانکی که کارمند و پرسنل بانک‌های صادرات و شهر هستند شامل تخفیف ۴۰ تا ۶۰ میلیونی می‌شوند که این تخفیف برای مشتریان عادی لحاظ نشده است.

به‌طور کلی مدیران‌خودرو پس از چالش اکسل ایکس ۵۵ روند ضعیفی در پاسخگویی به مشتریان خود در پیش گرفت که اعلام نکردن دیون دولتی قرارداد‌های قبلی، نامشخص بودن قیمت‌های جدید، تحویل با تاخیر زیاد، عدم محاسبه روز پنج‌شنبه به عنوان روز کاری بخش بزرگی از انتقادات و مشکلات مشتریان این شرکت است که تاکنون این شرکت قدمی در جهت رفع آن برنداشته است.

برخی از مشتریان نیز اعتراضاتی نسبت به این موضوع داشتند که خودروهایشان از اسفند ۱۴۰۲ فاکتور و پلاک شده، اما تاکنون به آن‌ها تحویل داده نشده است.

در هرصورت این عدم پاسخگویی و نارضایتی مشتریان کار را به جایی رساند که تعدادی از آن‌ها دست به تجمعات اعتراضی زده و خواستار بررسی مشکلاتشان از سوی شرکت مدیران‌خودرو و مسئولان مربوطه شدند.

 

انتهای پیام/



مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
0
0
کسی می دونه ماجرای دستور ریس جمهور مبنی بر استرداد مبلغ افزایش قیمت به مشتریان چی شد
سید محمد
|
France
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
0
0
چرا افزایش قیمت صدو پنجاه میلیونی ودویست وبیست میلیونی محصولات مدیران خودرو هیچ مرجعی به صورت رسمی اعلام نکرده وشرکت مدیران خودرو با روح وروان مردم بازی میکند در بند قرارداد شش برگی توضیح قیمت قطعی داده شده وچنین گفته که در صورت افزایش قیمت هیچ مرجعی نمیتواند بدون قید وبند دخالتی داشته باشد واگر در بند چهل ونه در مورد افزایش حقوق دولتی وعوارض گمرکی توضیحاتی داده شده از علی الحساب وقطعی وغیر قطعی قیمت روز خودرو فروش چند ماه گذشته چیزی بیان نکرده واضافه کردن این لند بعد از ماده چهل وهفت غیر قانونی میباشد قضات دیوان عدالت این قرار داد را غیر قانونی دانستند وهیچ مرجعی هم تایید نکرده اند یعنی قرارداد دو پهلویی وخسارت به خریداران که نقدی مالشون دودستی به این شرکت پرداخت کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
0
0
مدیران خودرو متاسفانه در زمینه خدمات پس از فروش هم عملکردش افتضاح هستش نه پاسخگو هستند نه سیستم نوبت دهی درستی دارند
کامیار
|
France
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
0
0
نهم اسفند ماه 1402 مبلغ ماشین رو پرداخت کردم کلیه مدارک هم گرفتم با گذشت حدود شش ماه هنوز خبری از تحویل خودرو نیست کسی هم پاسخگو نیست
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
0
0
با سلام
اینها اینقدر قدرت دارند که هر کاری دوست داشته باشند انجام می دند و هیچ کس نمی تونه جلوی اینها بایسته...
مشاهده نظرات دیگر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *