مومنی‌مقدم: قزاق‌ها سیستم دفاعی خوبی داشتند

10:13 - 06 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۰۷۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مومنی‌مقدم: قزاق‌ها سیستم دفاعی خوبی داشتند
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: خوشحالم که توانستیم دیدار نسبتا سنگین با قزاقستان را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. بازیکنان قزاقستان از فیزیک بدنی و سیستم دفاعی مناسبی برخوردار بودند؛ بازیکنانم تاکتیک‌پذیر هستند.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلام‌رضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از برتری سه بر صفر مقابل قزاقستان در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم این دیدار نسبتا سنگین را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. بازیکنان قزاقستان از فیزیک بدنی و سیستم دفاعی مناسبی برخوردار بودند. پیروزی سه بر صفر مقابل چنین تیمی نشان می‌دهد که بازیکنانم هم تاکتیک‌پذیر هستند و تمام مواردی را که به آن‌ها گفته بودیم، به نحو احسن انجام دادند و به همین خاطر از آن‌ها و کادرفنی تشکر می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم دیدار به دیدار روند تیم بهتر شود و این اعتماد به نفسی که به‌دست آوردیم ادامه‌دار باشد و آن شخصیت تیمی که سایر رقبا از تیم ایران حساب می‌برند را در ادامه راه نیز نشان دهیم. البته که در این رقابت‌ها تیم‌های خوبی مانند کره و ژاپن حضور دارند.

مومنی‌مقدم با اشاره به دیدار با کره‌جنوبی خاطرنشان کرد: فردا به مصاف این تیم می‌رویم و امیدوارم که باز هم برنده این رقابت باشیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، ریکاوری خواهیم کرد و دو جلسه آنالیز برای شناخت این تیم برگزار خواهیم کرد و امیدوارم بازیکنانم مقابل این تیم در بهترین فرم بدنی و ذهنی خود قرار گیرند تا بتوانند تمام قابلیت‌شان را نشان دهند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *