گفت‌وگو|

آخرین وضعیت راه‌های کشور/ حرکت روان خودرو‌ها در جاده چالوس

9:29 - 05 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۹۴۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
آخرین وضعیت راه‌های کشور/ حرکت روان خودرو‌ها در جاده چالوس
رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور به تردد روان خودرو‌ها در محور‌های شمالی اشاره کرد و گفت: محور‌های چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات است.

منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های شمالی کشور، گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان است.

وی افزود: تردد در دیگر محور‌ها نیز درحال حاضر بدون ترافیک و روان است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد و یزد – دربید از جمله محور‌های مسدود غیرشریانی است.

فخاران در توضیح وضعیت جوی محور‌های شمالی کشور اظهار کرد: محور‌های چالوس و فیروزکوه دارای مه‌گرفتگی در ارتفاعات و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

جزئیات محدودیت تردد در محور چالوس و هراز

روز جمعه مورخ ۵مرداد۱۴۰۳ ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس به‌طور یک‌طرفه انجام می‌شود.

از ساعت ۱۵ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

همچنین از ساعت ۱۶ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

مسیر مرزن آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) از ساعت ۱۸ یک‌طرفه اعمال می‌شود و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

در صورت کم بودن حجم ترافیک محور، اتمام طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.
 
تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

محور هراز نیز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روز جمعه ۵مرداد به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *