گفت‌وگو|

ساماندهی موتورسواران هیچ ارتباطی به کسب و کارشان ندارد

9:48 - 04 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۶۳۴
ساماندهی موتورسواران هیچ ارتباطی به کسب و کارشان ندارد
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه ساماندهی موتورسواران هیچ ارتباطی به کسب و کارشان ندارد، گفت: ساماندهی به این معنی است که هم متوجه کسب و کار موتور سواران باشیم هم عارضه‌های آن را به حداقل برسانیم.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با میزان درباره ساماندهی موتورسواران به‌ویژه در مناطق مرکزی شهر و محدوده بازار و اینکه عده‌ای از افراد با این استدلال که بسیاری از موتورسواران از این راه کسب درآمد می‌کنند مخالف برخورد با بی‌قانونی آن‌ها هستند، گفت: ساماندهی موتو سواران هیچ ارتباطی به کسب و کارشان ندارد و اگر ساماندهی صورت گیرد برای افرادیست که از موتورسیکلت به عنوان وسیله‌ای برای کار استفاده می‌کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه باید به گونه‌ای برای ساماندهی موتورسواران برنامه‌ریزی شود که مخاطرات کاهش یابد چراکه ۵۰ درصد فوت شدگان تصادفات از موتورسواران هستند، ادامه داد: ساماندهی به معنای جلوگیری از مرگ‌ومیر، بی‌انضباطی و آسیب‌های اجتماعی است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سرقت به عنف اغلب با موتورسیکلت‌ها انجام می‌شود، افزود: عده‌ای زیادی از افراد تلاش می‌کنند با موتور سیکلت روزی حلال به دست آورند اما تعدادی از افراد نیز با موتورسیکلت بزهکاری می‌کنند.

تشکری هاشمی با اشاره به اینکه ساماندهی به این معنی است که هم متوجه کسب و کار موتور سواران باشیم هم عارضه‌های آن را به حداقل برسانیم، بیان کرد: ماموریت ساماندهی موتورسواران به شهرداری تهران داده شده تا در شورای ترافیک تهران و با کمک پلیس راهور در این رابطه برنامه‌ریزی کنند و منتظریم نتیجه اقدامات پلیس و شهرداری را در این مورد ببینیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *