انتخاب گزینه‌های نهایی برای ریاست و دادستانی دیوان محاسبات

12:27 - 02 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۴۷۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
انتخاب گزینه‌های نهایی برای ریاست و دادستانی دیوان محاسبات
عضو کمیته دیوان محاسبات کمسیون برنامه و بودجه مجلس از انتخاب گزینه‌های نهایی این کمیته و معرفی آن‌ها به کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد.

خبرگزاری میزان - جبار کوچکی نژاد با اشاره به جلسه کمیته دیوان محاسبات مجلس درباره بررسی متقاضیان ریاست و دادستانی دیوان محاسبات گفت: این جلسه امروز در کمیته دیوان محاسبات برگزار شد و طبق تصمیم این کمیته آقایان سید احمدرضا دستغیب، حمیدرضا تیموری، کیومرث داوودی، محمد علی عبدالله‌زاده به عنوان چهار گزینه نهایی ریاست دیوان محاسبات به کمیسیون برنامه بودجه معرفی شدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه در رابطه با این موضوع تشکیل جلسه داده و در نهایت نامزد‌های نهایی یعنی دو نفر از این چهار نفر را به صحن علنی مجلس معرفی خواهد.

عضو کمیته دیوان محاسبات کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره چهار گزینه نهایی این کمیته برای دادستانی دیوان محاسبات گفت: طبق تصمیم کمیته دیوان محاسبات، آقایان ابراهیم مولایی، فیاض شجاعی، داوود محمدی و فرهاد تجری به عنوان گزینه‌های نهایی این کمیته برای دادستانی دیوان محاسبات به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *