ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس مشخص شد

17:59 - 31 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۱۷۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس مشخص شد
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس در جریان نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: در این انتخابات علی بابایی کارنامی به عنوان رئیس و محسن فتحی و رحمت‌الله نوروزی به عنوان نواب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس انتخاب شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، ولی داداشی، نماینده مردم آستارا و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس دوازدهم در نشست بعد از ظهر امروز (یکشنبه ۳۱ تیرماه) این کمیسیون، عنوان کرد: در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس به عنوان رئیس، محسن فتحی، نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران به عنوان نایب رئیس اول و رحمت‌الله نوروزی، نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس به عنوان نایب رئیس دوم کمیسیون انتخاب شدند.

طبق اعلام سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، در این نشست فضل‌الله رنجبر، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس به عنوان دبیر اول و زهره‌سادات لاجوردی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر به عنوان دبیر دوم کمیسیون انتخاب شدند.

همچنین طبق اعلام، ولی داداشی، در این نشست وی نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس دوازدهم از طرف نمایندگان عضو این کمیسیون انتخاب شده است.

داداشی همچنین از انتخاب نماینده کمیسیون اجتماعی مجلس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد و گفت: با انتخاب نمایندگان کمیسیون، مجتبی رحماندوست، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس دوازدهم، نماینده کمیسیون اجتماعی در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تعیین شد.

لازم به ذکر است کمیسیون اجتماعی مجلس دوازدهم با عضویت ۲۳ نفر از نمایندگان مردم این دوره مجلس تشکیل شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *