مجمع انجمن ورزشی شرکت‌ها برگزار شد

15:10 - 30 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۹۷۰
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
مجمع انجمن ورزشی شرکت‌ها برگزار شد
مجمع عمومی انجمن ورزشی شرکت‌های ایران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - مجمع عمومی انجمن ورزشی شرکت‌ها با حضور اعضای هیئت موسس از جمله مصطفی هاشمی‌طبا، امیر حسینی رئیس انجمن ورزشی شرکت‌ها و همچنین اعضای کمیته‌های مختلف برگزار شد.

در ابتدا این مجمع حسینی از فعالیت‌های انجمن گزارشی داد و در ادامه هاشمی‌طبا به عنوان عضو هیات موسس این انجمن درباره رویکرد‌ها و برنامه‌های آتی این انجمن مواردی را مطرح کرد.

همچنین علی پارسی، مدیرعامل باشگاه مهرعظام و رییس کمیته مسئولیت‌های اجتماعی گزارشی از عملکرد این باشگاه و فعالیت گروه عظام در حوزه ورزش ارائه کرد.

پارسی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن بیش از ۱۶ هزار کودک و نوجوان توسط این باشگاه گفت: از ۳ سال پیش با سرمایه‌گذاری و حمایت گروه عظام، باشگاه فعالیت خود را در کشور شروع کرد و حالا ۱۶ هزار دختر و پسر در ۲۳ استان تحت پوشش باشگاه قرار گرفته‌اند و در رشته‌های فوتبال، فوتسال و دوومیدانی آموزش می‌بینند. حضور در مناطق محروم و کم‌برخوردار و حمایت از قشر آسیب‌پذیر که استعداد ورزشی دارند، از کار‌های مهمی است که انجام داده‌ایم؛ فعالیتی که می‌تواند الگو سایرین هم باشد.

این مجمع در حالی برگزار شد که در پایان ایروانی، بنیانگذار باشگاه مهرعظام به خاطر توجه ویژه به حوزه مسئولیت اجتماعی و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و کم برخوردار مورد تقدیر قرار گرفت.

باشگاه مهرعظام سه سالی است که فعالیت خود را آغاز کرده است و ریاست هیات مدیره آن را علی کفاشیان برعهده دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *