پیروزی تیم ملی والیبال جوانان در سومین دیدار تدارکاتی/ حرکت غیراخلاقی قطری‌ها

15:50 - 30 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۹۶۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پیروزی تیم ملی والیبال جوانان در سومین دیدار تدارکاتی/ حرکت غیراخلاقی قطری‌ها
تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود موفق به شکست اندونزی شد.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران در سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در سورابایا امروز (شنبه ۳۰ تیر) به مصاف تیم ملی جوانان اندونزی رفت.

شاگردان غلام‌رضا مومنی مقدم همانند دو بازی دوستانه قبلی خود در این دیدار هم به پیروزی رسیدند تا فردا در آخرین مسابقه تمرینی به مصاف استرالیا بروند.

این دیدار دوستانه تیم ملی والیبال جوانان ایران در سالن شماره دو مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا برگزار شد و عمران کوک‌جیلی، ابولفضل مهدیان، متین سقلی، مرتضی نریمانی، شایان محرابی، آرمین قلیچ‌نیازی و مرتضی طباطبایی (لیبرو) ترکیب شروع‌کننده تیم ایران در این مسابقه بودند که نسبت به دو بازی قبلی ترکیبی متفاوت بود.

تیم ملی جوانان در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید.

حرکت غیر حرفه‌ای تیم‌های قطر و کره جنوبی برای حضور زودتر از موعد در زمین و تماشای دیدار تدارکاتی ایران و اندونزی اعتراض سرمربی تیم ملی والیبال جوانان را به همراه داشت. مومنی‌مقدم در اواخر ست دوم بازی را قطع و به حضور آنالیزور قطر و نصب دوربین این تیم اعتراض کرد.

تیم ملی والیبال جوانان استرالیا چهارمین و آخرین حریف تدارکاتی ایران است که این مسابقه فردا (یکشنبه ۳۱ تیر) برگزار می‌شود.

امیرحسین منظمی به عنوان سرپرست، غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی، محمدحسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی اکبری (مربیان)، حسین کردفیروزجائی (فیزیوتراپ)، سائد جدید الاسلام (آنالیزور)، مهدی حسن‌زاده (بدنساز) و محمود محمدی یزنی (ماسور) بازیکنان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

گفتنی است؛ بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور ۱۶ تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *