تاج: تیم ملی نوجوانان به اردوی خارجی و بازی دوستانه نیاز دارد

13:02 - 29 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۷۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تاج: تیم ملی نوجوانان به اردوی خارجی و بازی دوستانه نیاز دارد
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: ضرورت دارد برای پیشرفت تیم ملی نوجوانان که از سرمایه‌های آینده فوتبال ایران هستند، بازی‌های تدارکاتی و اردوهای خارجی برگزار کنیم.

خبرگزاری میزان - مهدی تاج صبح امروز جمعه ۲۹ تیرماه با حضور در مرکز ملی فوتبال و دیدار با ملی‌پوشان نوجوان ایران ضمن آرزوی موفقیت برای آن‌ها در برنامه‌های پیش‌رو جلسه‌ای با محمود پازوکی، مدیر تیم و عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان برگزار کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این جلسه که پیرامون روند آماده‌سازی و برنامه‌های تیم صحبت شد، تاکید کرد: حمایت همه‌جانبه از تیم نوجوانان، برگزاری اردوهای خارج از کشور و فراهم ساختن دیدارهای تدارکاتی، باید از مهم‌ترین اقدامات ما برای سرمایه‌های آینده فوتبال ایران باشد.

وی افزود: لازم است هر چه سریع‌تر شرایط را برای پیشرفت نوجوانان در مسابقات مهیا کنیم و تیم‌های ملی به صورت روزانه با فدراسیون در ارتباط باشند.

تاج تصریح کرد: تیم‌های ملی فوتبال، آینده تیم ملی بزرگسالان را تشکیل خواهند داد و در این راستا برای برقراری اردوهای خارجی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی تلاش خواهیم کرد. 

گفتنی است؛ رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز پس از حضور در ورزشگاه آزادی به مرکز ملی فوتبال رفت و از اردوی تیم ملی نوجوانان بازدید کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *